חדשות בארץ

"זה הסיוט של כל הורה": בן שנתיים מהצפון הוכש על ידי נחש ארסי, וניצל בנס

ילד בן שנתיים מקיבוץ באזור בית שאן שיחק בחצר ביתו כאשר לפתע מצא נחש צפע ארסי, הרים אותו והחל לטלטל אותו באוויר. הנחש שחש מאוים הכיש אותו, והילד פונה למחלקת טיפול נמרץ כשהוא סובל מפצעים באורח קשה. בחסדי שמיים מצבו הוטב, והבוקר הוא צפוי להשתחרר מטיפול נמרץ

(צילום: שאטרסטוק)(צילום: שאטרסטוק)
אא

רועי, ילד בן שנתיים מקיבוץ באזור בית שאן שיחק בחצר ביתו כאשר לפתע מצא נחש צפע ארסי, הרים אותו והחל לטלטל אותו באוויר. הנחש שחש מאוים הכיש אותו, והילד פונה למחלקת טיפול נמרץ כשהוא סובל מפצעים באורח קשה. 

אמו של הילד, הילה מרגעי, סיפרה כי את הדיווח על כך קיבלה מאביה, ששהה עם בעלה בבית אחותה בזמן שהיא יצאה למסיבת שבועות עם הבת הגדולה. הוא ביקש ממנה שתזמין אמבולנס, ויידע אותה שנחש הכיש את רועי. 

"ניתקתי בלי לשאול שאלות", סיפרה הילה ל'חדשות הבוקר' בערוץ 12. "התקשרתי למד"א ופתחתי בריצה של החיים שלי. מכיוון שזה לא הקיבוץ שלי איבדתי כיוון. התחלתי לרוץ בין הבתים והגעתי למבוי סתום. הגעתי מזיעה וכולי בלחץ תוך כדי שאני מדברת עם נציג מד"א בטלפון".

 

"הוא היה במצב של שוק אנפילקטי"

בבית חיכו לה רועי ואביו כשהם מבוהלים. "בני לא הפסיק לצרוח 'נחש, נחש'. הוא בכה בהיסטריה והיה עם קוצר נשימה. הרגשתי את הלב שלו פועם עוד לפני שנגעתי בו".

בשיחה עם נציג מד"א קיבלה הילה הנחיה להפשיט את רועי, ותוך זמן קצר הגיע האמבולנס. "רצנו לניידת עם רועי על הידיים, ובאותם רגעים הוא נהיה חיוור והתחיל לשקוע ולנמנם", משחזרת הילה בבהלה. לדבריה, אותם רגעים היו עבורה "סיוט של כל הורה. מצרחות איומות והיסטריה הוא פתאום עבר למצב שינה. הוא כל שנייה נרדם, ובאיזשהו שלב הוא התחיל להקיא בלי סוף ושוב פעם נרדם. ניסינו להעיר אותו והוא לא הגיב. הוא היה במצב של שוק אנפילקטי, כשהמערכות מתחילות להגיב לטראומה ולסטרס".

בחסדי שמיים, רועי קיבל את הטיפול ועבר את הלילה בצורה טובה, בעזרת משככי כאבים. "בעזרת השם הבוקר נצא מטיפול נמרץ למחלקת ילדים", סיכמה הילה. 

תגיות:נחשהכשהנסצפון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה