חדשות בארץ

המחליף של בר סימן טוב: מנכ"ל בית החולים ברזילי

אדלשטיין הודיע על מינויו של תת-אלוף במיל', פרופ' חזי לוי, למנכ"ל משרד הבריאות. לוי, המכהן כמנכ"ל בית החולים ברזילי באשקלון, יחליף את משה בר סימן טוב. לפי שר הבריאות בחדש, המינוי עולה בקנה אחד עם תפיסתו כי בראש מערכת הבריאות ראוי שיעמוד אדם עם רקע מקצועי מתאים

אא

שר הבריאות יולי אדלשטיין הודיע הערב (רביעי) על מינויו של תת-אלוף במיל', פרופ' חזי לוי, למנכ"ל משרד הבריאות. לוי, המכהן כמנכ"ל בית החולים ברזילי באשקלון, יחליף את משה בר סימן טוב. אדלשטיין אמר כי המינוי, שטעון אישור הממשלה, עולה בקנה אחד עם תפיסתו כי בראש מערכת הבריאות ראוי שיעמוד אדם עם רקע מקצועי מתאים.

לוי, בן ה-64, הוא מומחה לכירורגיה, לשעבר קצין הרפואה הראשי. לאחר שחרורו מצה"ל מונה לסמנכ"ל בכיר וראש מינהל הרפואה במשרד הבריאות, ובשנת 2012 הוא נבחר לתפקיד מנהל בית החולים ברזילי באשקלון. ב-2018 הוענק לו אות מפעל חיים לעוסקים במקצועות הבריאות מטעם שר הבריאות יעקב ליצמן.

ליצמן ובר סימן טוב (צילום: פלאש 90)ליצמן ובר סימן טוב (צילום: פלאש 90)

אדלשטיין אמר בהודעתו כי בעת כזו, עם הצורך להתכונן לגל שני של נגיף הקורונה ועם הצבתה של מערכת הבריאות בראש סדר העדיפויות של ישראל, פרופ' חזי לוי הוא "האדם הנכון לתפקיד". אדלשטיין הוסיף כי "הניסיון הרב שצבר לאורך השנים והצלחותיו בזירות השונות מבטיחות את הצלחתו בתפקיד החשוב כל כך של מנכ"ל משרד הבריאות". הוא גם הודה למנכ"ל המשרד הנוכחי, משה בר סימן טוב, על "העבודה המאומצת והחשובה שעשה בתפקיד".

בר סימן טוב מסר בעקבות מינויו של לוי כי השניים עבדו יחד "שנים רבות", בהן נוכח לראות ש"הוא איש עשייה ואיש של אנשים", וכי החלטתו של אדלשטיין היא "בחירה מצוינת". הוא הוסיף: "אני בטוח שהמשרד בהובלת שניהם יחד עם ההנהלה המצוינת של המשרד והמערכת וכל המטפלות והמטפלים העובדות והעובדים, יובילו את המערכת לשיאים חדשים ויוכלו לכל אתגר".

שר הבריאות לשעבר, ח”כ יעקב ליצמן, הוסיף: "אני מברך על החלטת שר הבריאות יולי אדלשטיין למנות את פרופ’ חזי לוי למנכ”ל משרד הבריאות. מהיכרותי הקרובה עם פרופ’ חזי לוי, ובזכות יכולותיו וניסיונו הרב בתפקידיו הקודמים, אני יכול לומר שמדובר במינוי מקצועי וראוי לטובת מערכת הבריאות ואזרחי ישראל, בפרט בעת הזאת".

תגיות:חזי לוימנכ"ל משרד הבריאותיולי אדלשטיין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה