בריאות ותזונה

הקמפוס היהודי מציג: הדיאטנית שפיצחה את השיטה איך לרזות נכון ולהרגיש נפלא

איך לרזות נכון בלי לעלות שוב במשקל, בלי הרעבה עצמית או דיאטת כאסח? הצצה לשיטה שעזרה למאות נשים לרזות בקלות ולאכול כמעט הכל...

  • ד' סיון התש"פ
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

לא מצליחה להתמיד בדיאטה? קשה לך לוותר על המתוקים? נכנעת שוב ושוב לפיתויים?

זה לא אומר שאת צריכה להרים ידיים ולהשבר! 

תכירי את נטע ברמסון, דיאטנית קלינית וקאוצ'רית להרזיה. נטע סוברת שישנה גישה קלה ומהירה לירידה במשקל ולהרגיש טוב עם עצמנו, בלי להיכנס לדיאטות כאסח והרעבה עצמית. 

נטע מסבירה שיישום השיטה הזאת בחיים שלנו, יביא אותנו להיות בריאים יותר, אנרגטיים יותר, קלילים ושמחים, בלי שנרגיש תחושת רעב. 

לכאורה, זה נשמע קצת יותר מדי טוב, לא? ביקשנו מנטע שתעשה לנו סדר ותסביר לנו על קצה המזלג על השיטה שהיא עובדת לפיה, שעזרה למאות נשים לרדת במשקל ולהרגיש נפלא. רק לפני כן, כדאי לציין שאת השיטה המלאה עם כל הטכניקות המדויקות וההסברים המפורטים, מעבירה נטע בסדנה דיגיטלית מיוחדת ובלעדית בקמפוס היהודי של הידברות.

אז ביקשנו מנטע כמה טיפים וכללי אצבע שיעזרו לנו לשמור על משקל בריא בלי להרעיב את עצמנו. והנה הם לפניכם:

  1. מצאי את האיזון שלך. בתהליך ירידה במשקל, חשוב למצוא את הדרך המאוזנת והטובה לך ולגוף שלך. לא כל שיטה או דיאטה שהצליחה לחברה שלך או לאחותך, תעזור בהכרח גם לך. אני רואה כ''כ הרבה נשים שעושות דיאטה שלא מתאימה להן ולא מתאימה לסדר היום שלהן, או שהן ''מאמצות'' איזה תפריט שלא מתאים לטעמן או שלא משלב מאכלים שהן אוהבות. לכן, גם אם הן מצליחות לרדת מעט במשקל, הן מעלות הכל בחזרה מהר מאד, כי הן נשברות, כי התפריט או סדר היום שלהן לא מתאים ולא יכול להחזיק כך מעמד לאורך זמן. משמעות המילה ''דיאטה'' ביוונית היא אורח חיים, וזה בדיוק מה שאני מלמדת בסדנה המלאה שלי, איך להתאים את התפריט למה שאת אוהבת, לסדר היום שלך. שתרגישי טוב עם עצמך, שלא תהיי רעבה ושהגוף שלך יקבל את כל הרכיבים שהוא צריך, ואז הוא יהיה שלו ורגוע ואת תהיי שמחה ואנרגטית, ותורידי במשקל במהירות ובקלות.
  2. הכל מתחיל בראש. כדי לעשות שינוי אמיתי ולרדת במשקל בלי לעלות יותר, את חייבת לעשות שינוי באמונות ובתפיסות שלך לגבי אוכל. בסדנה המלאה, אנחנו עובדים על שני המישורים במקביל: גם החלק המעשי של מה לאכול, איך וכמה, וגם על החלק המנטלי של חשיבה ושינוי תודעה ביחס לאוכל. מה שחשוב בשינוי התפיסה, הוא שזה לא דבר שיכול להשתנות או לרדת עם הזמן. זה שינוי שאת עושה לתמיד ושיישאר איתך לכל החיים. יש לכולנו תפיסות ואמונות לגבי אוכל שמובילות אותנו להתנהלות אוטומטית שלא מאפשרת להצליח בדיאטה, כי בסופו של דבר, אם היד שלנו בסופר מתפתה לקחת את השוקולד נוטף הסוכר והשומן, זה היה קודם בראש. הכל מתחיל ונגמר שם.
  3. הגוף שלך זקוק להכל. תני לו. הסוד לירידה עקבית במשקל, הוא לצרוך פחות אנרגיה ממה שהגוף שלך זקוק לו. אנרגיה = קלוריות. כל גוף זקוק לכמות קלוריות שונה. הקלוריות מתורגמות בגוף שלנו לאנרגיה, שהגוף משתמש בה לפעילות שוטפת. כשתתני לו מעט פחות ממה שהוא צריך, תתחילי לראות ירידה במשקל. יחד עם זאת, חשוב לשלב ולהכניס לתפריט את כל אבות המזון, כדי שהגוף שלך יקבל אנרגיה בריאה וטובה שתוכל לספק את כל הצרכים של האיברים השונים בגוף. 

בסדנה המלאה של לרזות נכון - להרגיש נפלא, את לומדת לבנות לעצמך בעצמך תפריט נכון ומאוזן, שכולל את כל אבות המזון שהגוף שלך צריך, יחד עם האוכל שאת באמת אוהבת, כך שלא תחושי רעב במשך היום, תהיי אנרגטית ומלאת חיות ותורידי במשקל בהתאם לאורח החיים שלך.

גם אם את חושבת שכבר אף פעם לא תצליחי לרזות - בעזרת הכלים שתקבלי בסדנה הזאת, תופתעי לגלות שלרזות או להגיע למשקל הרצוי זה הרבה יותר קל ממה שאת חושבת, כי כשיש שיטה בדוקה, עם כלים פרקטיים וישימים ועם התאמה מלאה לאורח החיים שלך - זה הופך לאפשרי עבור כל אחת!

בלחיצה כאן את נרשמת לסדנה ומתחילה ליישם ולראות תוצאות.

נתראה שם!

תגיות:דיאטההקמפוס היהודי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה