חדשות בארץ

ביממה האחרונה: רק 14 מקרים חדשים

מפילוח נתוני התחלואה לפי ערים בשלושת הימים האחרונים עולה כי ירושלים מוסיפה להיות בראש הרשימה, אחרי שבמשך הימים הללו נוספו לה 9 חולים חדשים. אחריה ניצבת תל אביב עם 5 מקרים מאובחנים. בבני ברק לא אובחן אף חולה בימים האחרונים

(צילום: נתי שוחט, פלאש 90)(צילום: נתי שוחט, פלאש 90)
אא

משרד הבריאות עדכן הערב (שני) כי מספר חולי הקורונה הפעילים עומד על 2,146, מתוכם 41 מוגדרים במצב קשה ו-29 מונשמים. ביממה האחרונה אובחנו 14 חולים חדשים. מספר המתים עומד על 281.

מפילוח נתוני התחלואה לפי ערים בשלושת הימים האחרונים עולה כי ירושלים מוסיפה להיות בראש הרשימה, אחרי שבמשך הימים הללו נוספו לה 9 חולים חדשים. אחריה ניצבת תל אביב עם 5 מקרים מאובחנים, בית שמש עם 4 חולים חדשים, ואשדוד עם שניים. ביישובים ערערה, אכסאל, בת ים וכפר סבא  אבחנו בשלושת הימים האחרונים חולה אחד בלבד. לאחר שניצבה בראש הערים עם שיעור התחלואה הגבוה ביותר, בבני ברק לא אובחן אף חולה בימים האחרונים.

חיילים בכיכר הבימה בתל אביב (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)חיילים בכיכר הבימה בתל אביב (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

בצה"ל מסרו כי עד כה זוהו 233 חולים שמשרתים בחובה ובקבע ועובדי צה"ל – כולם במצב קל, מתוכם 190 החלימו או השתחררו משירות. מספר הנשאים הפעילים מסתכם ב-43 בלבד. כמו כן, נכון לשעה 17:30 מצויים 228 בבידוד – בחובה, בקבע ועובדי צה"ל.

הערב שוחררו מבית החולים האנגלי שתי חולות הקורונה האחרונות שאושפזו במחלקת הקורונה של בית החולים (מחלקת ויקטורי). השתיים, אם ובתה, נמצאו שליליות לנגיף וישוחררו לביתן. כעת אין חולי קורונה מאושפזים בבית חולים, אך המחלקה תישאר שמורה וערוכה לכל תרחיש או שינוי במצב. "הנהלת בית החולים מבקשת להודות לכל צוות המחלקה על פעילותו המסורה בתקופה האחרונה ומבטיחה כי ההיערכות למקרי קורונה נוספים תימשך", נמסר.

תגיות:קורונהמשרד הבריאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה