חדשות בריאות

הקורונה בישראל: 11 נדבקים חדשים, ירידה במספר החולים הקשים

על פי נתוני משרד הבריאות, מספר הנדבקים הכולל מאז תחילת התפרצות הקורונה עומד על 16,665, מתוכם 2,812 חולים פעילים. מספר המבריאים עלה ל- 13,574

(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

נמשך השיפור במגמות תחלואת הקורונה בישראל. משרד הבריאות עדכן הערב (רביעי), כי במהלך היום נוספו 11 בני אדם בלבד לרשימת חולי הקורונה. קצב ההדבקה עומד על הכפלת מניין החולים בכל 46 ימים.

מאז תחילת התפרצות המגפה בארץ נדבקו בנגיף 16,665 בני אדם. לרשימת המחלימים נוספו ביממה האחרונה 139 חולים, ומספרם הכולל של המבריאים עומד על 13,574.

מבין 2,812 החולים הפעילים, מצבם של 50 מוגדר קשה. 40 חולים מחוברים למכונות הנשמה, ומצבם של 36 חולים מוגדר בינוני.

מניין הקורבנות שגבה הנגיף עלה ביממה האחרונה ל- 279. במהלך הלילה נפטר בבית החולים שיבא אבישלום רוזיליו, בן 33 ממגדל העמק. רוזיליו הוא הגבר הצעיר ביותר שנפטר בארץ כתוצאה מסיבוכי הקורונה. הוא סבל ממחלת ריאות כרונית, ובעבר היה חולה סרטן. לפני כחודשיים הוא ורעייתו ליהי - שהחלימה אף היא בעבר מסרטן – נדבקו יחד עם בנם בן השנה בנגיף. בעוד אשתו החלימה, רוזיליו אושפז בבית החולים במצב קשה, הורדם והונשם במשך מספר שבועות. הוא אומנם חזר להכרה ונפגש עם רעייתו, אך אתמול חלה הידרדרות במצבו, וכאמור הלילה הרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

מספר הנדבקים בקורונה ברחבי העולם עומד על כ- 5 מיליון, מתוכם מתו כ- 325 אלף. בראש רשימת התחלואה עומדת ארצות הברית, עם כ- 1.55 מיליון נדבקים וכ- 94 אלף מתים. ברוסיה מספר הנדבקים הגיע ליותר מ- 308 אלף, מתוכם – על פי הנתונים הרשמיים – מתו 2,972 בני אדם.

תגיות:נגיף הקורונהמשרד הבריאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה