חדשות בארץ

מנדלבליט התלונן במשטרה על איומים והטרדות, "שנעשו באופן מאורגן"

בהודעת היועץ נטען כי ההטרדות, הכוללות איומים, הודעות נאצה ודברי הסתה, "שנעשו ככל הנראה באופן מאורגן", נמשכו לאורך כל שעות הלילה והבוקר

מנדלבליט ונתניהו בישיבת הממשלה, ב-2015 (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)מנדלבליט ונתניהו בישיבת הממשלה, ב-2015 (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט מסר היום (רביעי) עדות במשטרת ישראל, בגין איומים והטרדות – בעיקר באמצעות הודעות במכשיר הטלפון, המכוונים כלפיו ביממה האחרונה. בהודעת היועץ נטען כי הודעות אלה, "שנעשו ככל הנראה באופן מאורגן", נמשכו לאורך כל שעות הלילה והבוקר. "ההטרדות כוללות איומים, הודעות נאצה ודברי הסתה", נכתב.

על פי הפרסומים, בין עשרות ההודעות שהיועץ העיד עליהן במשטרה, נכתב: "הלוואי שתמותו", "אתה מנוול", "אתה מושחת", "אל תשכח שאתה פגיע" ו"אתה עבריין". בנוסף, נשלחו אל היועמ"ש תמונות שלו במדי אסיר. קצין הביטחון של משרד המשפטים עודכן על האירוע. כמו כן, נמסרה תלונה למשטרת ישראל. ובהמשך גבו ממנו חוקרי המשטרה עדות בעניין זה. 

ביום שני הודיע מבקר המדינה מתניהו אנגלמן לשר המשפטים אמיר אוחנה שלא יפתח בבדיקה בעניינו של מנדלבליט או בעניין הפרקליטות. אנגלמן הוסיף כי יעביר את טענות אוחנה לעיון החטיבה הרלוונטית במשרד מבקר המדינה. זאת, לאחר שאוחנה נפגש עמו לקראת סיום כהונתו בתפקיד, בדרישה לבדוק את "הרעות החולות", לדבריו, בגופים אלה. אנגלמן הודיע לאוחנה כי "לאחר שבחן את הדברים לעומקם, והתייעץ עם גורמי המקצוע הרלוונטיים במשרד המבקר, מצא המבקר כי אין מקום לסטות מתכנית העבודה שנקבעה בעניין הפרקליטות".

המבקר הוסיף בפנייתו לאוחנה כי "תכנית העבודה לשנת 2020 נשלחה על ידי החטיבה הרלוונטית למשרד המשפטים זה מכבר ומשרדנו עתיד להמשיך בפעילותו בעת הזו בהתאם לתכנית האמורה. יחד עם זאת, הנושאים שהועלו על ידך יועברו לידיעת החטיבה הרלוונטית".

תגיות:משטרת ישראלסייבראביחי מנדלבליט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה