חדשות בריאות

הקורונה בישראל: 34 חולים חדשים ביממה האחרונה, מניין הקורבנות עלה ל- 254

מספר הנדבקים המאומתים עומד על 16,492, מתוכם החלימו 11,548. נמשך השיפור בקצב ההדבקה, והוא עומד כעת על הכפלת מניין החולים בכל 37 ימים

(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

משרד הבריאות עדכן היום (שני), כי במהלך הלילה נפטרו שני חולי קורונה נוספים. בכך עלה מספר הקורבנות שגבה הנגיף בישראל ל- 254.

על פי הנתונים, מספר הנדבקים המאומתים עלה ביממה האחרונה ב- 34, ועומד על 16,492. קצב ההדבקה ממשיך להשתפר בהתמדה, ועומד כעת על הכפלת מניין החולים בכל 37 ימים.

במקביל, נמשכת הירידה במספר החולים הקשים. מתוך 4,690 החולים הפעילים, מצבם של 73 מוגדר קשה, ביניהם 64 מונשמים. מצבם של 48 חולים מוגדר בינוני. 164 חולים הצטרפו לרשימת המחלימים, שמספרם הכולל הגיע ל- 11,548.

מקרב חולי הקורונה הפעילים, 219 מאושפזים בבתי החולים, בעוד 4,471 שוהים בבתי מלון או נמצאים בטיפול ביתי. ביממה האחרונה חלה עלייה במספר הבדיקות לאבחון קורונה לעומת היממה שקדמה לה, והוא הסתכם ב- 4,860.

בתוך כך, הממשלה אישרה אמש את ביטול המגבלה שהוטלה על שהייה בגנים ובפארקים ציבוריים. השימוש במתקני הכושר שבפארקים יותר, והרשויות המקומיות יציבו שילוט המחייב שמירה על ריחוק פיזי ומניעת התקהלות. ההחלטה התקבלה בניגוד לעמדה שהציג בדיון מנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב. עם זאת, בשלב זה לא הוסרה ההגבלה על שימוש במתקני שעשועים המצויים בגן ציבורי או בשטח ציבורי אחר. על אף דרישתם של שרים לפתוח את עונת הרחצה ולאפשר שהייה בחופי הים ובבריכות, הדיון בסוגיה יתקיים במועד אחר.

השרים החליטו גם לבטל את העברתם של אזרחים השבים מחו"ל לבידוד במלוניות לתקופה של 14 ימים. על פי התיקון לתקנות שעת החירום, חוזרים מחו"ל שיוכיחו כי ביכולתם לקיים בידוד ביתי באופן מלא ותקין – בבית מגוריהם, או במקום מתאים אחר העומד לרשותם – יוכלו לעשות זאת. בנוסף, מי שכבר שוהה במלונית ויוכיח יכולת לבידוד ביתי, יוכל לצאת ולהשלים את תקופת הבידוד בביתו. השבים מחו"ל שלא יוכלו לקיים בידוד ביתי יופנו לבידוד במלוניות על חשבון המדינה.

תגיות:משרד הבריאותנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה