חדשות בריאות

מאמש: 23 חולים חדשים, 54 מחלימים

מספר חולי הקורונה בישראל עומד על 16,477. ביממה האחרונה אובחנו 23 מקרים חדשים והחלימו 54. מספר הנשאים הפעילים ירד ל-4,975. עד כה נפטרו מהנגיף 252 חולים

יפו הירושלמית, בשבוע שעבר (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)יפו הירושלמית, בשבוע שעבר (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)
אא

משרד הבריאות הודיע הערב (ראשון) כי מספר חולי הקורונה בישראל עומד על 16,477. ביממה האחרונה אובחנו 23 מקרים חדשים והחלימו 54. מבין החולים, 74 מוגדרים במצב קשה ו-65 מונשמים. מספר הנשאים הפעילים ירד ל-4,975. עד כה נפטרו מהנגיף 252 חולים.

ועדת הבריאות בחברה הערבית הודיעה בצהריים כי מספר חולי הנדבקים ביישובים הערבים בישראל עומד על 1,039, מתוכם החלימו 514. הנתונים לא כוללים ערים מעורבות או את השכונות שבמזרח ירושלים. לפי הוועדה, שהסתמכה על נתוני משרד הבריאות הישראלי, מאז יום חמישי ועד הבוקר אובחנו עשרה נדבקים חדשים והחלימו 64 חולים. מהנתונים עולה עוד כי שיעור החולים במגזר הערבי עומד על כ-75 לכל 100 אלף בני אדם.

משרד הביטחון הודיע היום כי החל במבצע בזק להקמת ארבע מחלקות טיפול נמרץ לחולי קורונה מונשמים בחניון של בית החולים בילינסון בפתח תקוה. במסגרת התוכנית יוקצו בתוך שישה שבועות שתי קומות החניון התת-קרקעי לבית חולים עם ארבע מחלקות לטיפול נמרץ נשימתי עם 206 מיטות בסך הכול.

מנהל מחוז המרכז באגף ההנדסה והבינוי של משרד הביטחון, אסף שחם, מסר כי הפרויקט הוא חלק "מההערכות לגל התחלואה הבא. אנו מקימים את בית החולים באופן מודולרי, כך שניתן יהיה לקפלו בתום משבר הקורונה ולהקימו מחדש כבית חולים ממוגן בכל אירוע חירום עתידי, לרבות בתרחיש מלחמתי".

תגיות:קורונהמשרד הבריאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה