פעילות הידברות

מכבדים את ההורים ושומרים עליהם: זו המודעה שזכתה בפרס

נושא כיבוד ההורים נגע ללבכם בימים הללו, וכמות המודעות שהגיעו למערכת היתה עצומה. אלו המודעות שהגיעו למקומות הראשונים

  • י' אייר התש"פ
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

כמות המודעות שהגיעה לתחרות הגרפיקאים האחרונה היתה עצומה – ואולי אין פלא בכך, בימים שבהם כולנו שומרים כל כך על הורינו המבוגרים. המודעות, במגוון סגנונות, הקיפו את הנושא של כיבוד הורים מכל צדדיו וחממו את לבנו.

וכעת – הגיע הזמן לבחור את המקומות הראשונים, וכמובן, את המודעה הזוכה.

למקום החמישי הגיעה המודעה של אפרת גמבש – "לעולם אל תשכח מי נתן לך את הכוח להיות עסוק". מסר ברור וחד עם עיצוב נקי ועדכני שמצליח להעביר את המסר בצורה שונה ומעניינת.

אפרת גמבשאפרת גמבש

למקום הרביעי הגיעה המודעה של אילה נאמן – בימים של דאגה לבריאותם של ההורים, המודעה מזכירה כמעט בלי מילים, ובצורה נעימה ומרגשת, את אריכות ימיהם של ההורים – וגם שלנו.

אילה נאמןאילה נאמן

למקום השלישי הגיעה המודעה של שירה כהן – משחק המילים "כבד את אביך ואת אמך גם אם כבד עליך", על רקע נעים ומשמעותי, מעביר את המסר בצורה חדה וברורה.

שירה כהןשירה כהן

למקום השני והצמוד מאד לראשון הגיעה המודעה של רות גדניאן – עיצוב נעים לעין עם מסר חזק וברור: השקיעו זמן עם ההורים, כי יום יבואו והם לא יהיו כאן. תודה גם על העיצוב הנוסף המזכיר ברכות את השכר של כיבוד ההורים.

רות גדניאןרות גדניאן

ובמקום הראשון זכתה המודעה של אלישיב כדורי – שמצליחה להעביר לכל אחד את המסר של כיבוד הורים תוך שימוש בהורות שלנו עצמנו. הם תמיד היו שם בשבילך – עכשיו זה הזמן שלך להיות שם בשבילם.

אלישיב כדורי elyashivk1165@gmail.com אלישיב כדורי elyashivk1165@gmail.com

הזוכה מוזמן/ת לפנות למייל support@htv.co.il לקבלת הפרס, 250 ₪ לרכישת סדנאות בקמפוס היהודי.

 

תודה גם לשאר המשתתפים שהשקיעו מזמנם ומיכולותיהם, ושלחו מודעות מגוונות וייחודיות לתחרות. תודה להילה שריקי על המודעה המזכירה את שכרו הברור של מי שמכבד הורים; תודה לאילה מלכה שעשתה שימוש בשיטה אקטואלית לתקשורת עם ההורים; תודה לתהילה גבאי, שבסדרת מודעות בקווים נקיים הזכירה ששלושה שותפים לאדם, ואת החיוב שלנו בכבוד הורינו; תודה לשרה כהן שבמודעתה הזכירה את ההיבטים השונים של מצוות כיבוד הורים, עם תזכורת לחיים שנתנו הם לנו; תודה לתמר בנימין שמזכירה לכל אחד מנין בא; תודה לתהילה סולימנוב שיצרה הקשר גם לחג הפסח שעבר עלינו; תודה לשרה רבקה שבתמונות מתוקות הזכירה לנו כמה ההורים משקיעים בנו; תודה לשרה דדו שבעיצוב דרמטי הראתה את ההשפעה של כיבוד ההורים עלינו עצמנו; תודה לשיר דהן שמודה להוריה בצורה פשוטה וכובשת, ושהזכירה לנו גם את הזמן החולף; תודה לשלומו שמזכיר במודעה את הכרת הטובה להורים; תודה לרות בן יהודה שמאחלת את אריכות הימים המובטחת למכבד הורים בשתי מודעות מקסימות; תודה לרינת שומרון שמדייקת שתי סיבות חשובות לכבד הורים; תודה להודיה מיכאלוביץ על מודעה עם מסר ברור ועיצוב עדין; תודה לנטלי קבסה על מספר מודעות בעיצוב נקי המעבירות מסר חד; תודה לליאת כהן על מודעה שמתפללת לשפע בזכות כיבוד הורים; תודה לניתאי כהן על מודעה המזכירה לנו לשאת עינינו אל ההורים; תודה למשפחת מלובנצ'יק על מודעה נפלאה שמעלה חיוך על הפנים; תודה לנהוראי סוניגו על מודעה שמזכירה איך לכבד הורים; תודה למרגלית שמדגישה גם את הלימוד של המצווה החשובה הזו; תודה ליהודית על מודעות בעלות עיצוב נקי ומסר ברור; תודה ליעל על מודעה עם משחק מילים חביב שמעביר את המסר; תודה למירב על מודעה נקייה ויפהפייה המקבילה בין כבוד ההורים לכבוד השם; תודה לחיה בן דוד על מודעה המזכירה לנו מי הביא אותנו למקום בו אנו נמצאים; תודה להודיה עוז שמזכירה כי לכיבוד הורים אין תנאים; תודה לדן חמד שמראה כיבוד הורים בעיצוב מעלה חיוך; תודה להילולה שמזכירה כי גם תורנו יגיע, וכי עלינו לתת דוגמה לילדינו; תודה לדורית כהן-תמים על מודעה בטיפוגרפיה ייחודית; תודה לדומינו תקשורת על שתי מודעות בעיצוב נקי ומקסים; תודה להדסה שמזכירה לנו מיהם ה-VIP האמיתיים; תודה לאביטל ח על מודעות בעיצוב פשוט ונקי שמעבירות את המסר; תודה לאסנת סבג על המודעה האקטואלית לימי קורונה; תודה לאסתי על מודעה המזכירה את התוצאות של כיבוד הורים; תודה לגל כהן על הסימון המוכר שהוסב לענייני כיבוד הורים; תודה לבר לוי על המודעה המזכירה גם היא לשאת עינינו אל ההורים; תודה לאפרת דיין על המודעה המכוונת את דרכנו נכונה; תודה לאפרת בן דוד על המודעה המזכירה איך לכבד הורים; תודה ל-Avihai hami המזכיר לנו לא לחכות לרגע האחרון בכיבוד הורים; תודה לאביגיל רונן על המודעה בעיצוב ידני מקסים; תודה לאודליה בדלב המזכירה כי כיבוד הורים הוא זכות וגם חובה; תודה לאביתר על המודעות המזכירות לנו שלא להיות כפויי טובה; תודה ל-EK על מודעה מצוירת מקסימה; תודה ל- esti85861@gmail.com על מודעה בעיצוב נקי ועדין; תודה ל- shirashirashira61@gmail.com על המודעה המזכירה כי כבודם של ההורים – הוא כבודנו; תודה לישי מימון על המודעה המזכירה את גודל מעלת כיבוד ההורים; תודה ל- nturmaor2@gamil.com על המודעה המשלבת יראה ואהבה, ועל זו המזכירה לנו שהורינו נמצאים לידינו לאורך החיים.

 

התחרות הבאה לגרפיקאים תיפתח בעז"ה בעוד מספר שבועות. הפרטים לשליחת המודעות לתחרות הבאה יפורסמו בעז"ה עם פתיחת התחרות.

תגיות:כיבוד הוריםמודעותתחרות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה