חדשות בעולם

אוקסנה וסרגיי ציפו לילד שני, אבל הם לא ציפו לזה

כשאוקסנה וסרגיי מאוקראינה רצו להרחיב את התא המשפחתי לאחר לידת בתם, הם חשבו ששני ילדים זה בהחלט מספיק. אלא שאז הגיע הרופא עם הבשורה המפתיעה

כל התמונות מתוך עמוד הפייסבוק של אוקסנה והחמישייה - odessafiverכל התמונות מתוך עמוד הפייסבוק של אוקסנה והחמישייה - odessafiver
אא

כשאוקסנה קובלצקיה בת ה-36 מאוקראינה נכנסה להריון, היא הייתה מאושרת. היא ובעלה סרגיי כבר היו הורים לילדה בת 3, ובשל שיקולים כלכליים הם החליטו ששני ילדים זה בהחלט מספיק.

בשלבים המוקדמים של ההיריון, אוקסנה הרגישה שיש לה יותר מעובר אחד בבטן, משהו הרגיש לה שונה. "אף אחת במשפחה שלנו לא הייתה בהריון עם תאומים, כך שהייתי בטוחה שלעולם לא אחווה את זה בעצמי", היא מספרת. לא עבר זמן רב עד שאוקסנה גילתה את ההפתעה הגדולה בחייה.

במהלך בדיקת אולטרה סאונד שגרתית, פניו של הרופא השתנו לפתע. כשראתה אוקסנה את ההלם על פניו, היא חששה שמשהו אינו תקין בהריון, אלא שאז שמעה אותו אומר "מגיע לך בית גדול על הים". במהלך הבדיקה הסתבר שאוקסנה עומדת ללדת לא אחד, לא שניים, אלא חמישה תינוקות. מדובר בנתון נדיר ביותר! לידת חמישייה מתרחשת אחת ל- 55 מיליון לידות.

אוקסנה ניסתה לעכל את החדשות, ולא ידעה אם לצחוק או לבכות. "זה הרגיש כמו סיוט, חשבתי שאני אתעורר בכל רגע", היא נזכרת. סרגיי מספר שלקח להם זמן לעבד את הבשורה עד שהבינו שיאלצו לשנות את התוכניות שלהם לעתיד.  

בשבוע ה-30 להריונה, הגיעה אוקסנה לחדר הלידה, שם חיכו לה 8 רופאים, שהתכוננו לגרוע מכל, כי בכל זאת מדובר בלידה עם סיכונים רבים. בחסדי שמיים, אוקסנה ילדה 3 בנים ו-2 בנות בניתוח קיסרי, כולם נולדו בריאים ושלמים. התינוקות דריה, אלכסנדרה, דניס, ולדיסלב ודוד הפכו למפורסמים בן לילה מכיוון שמדובר בלידת החמישייה הראשונה באוקראינה.

מאז הילדים גדלו, ואוקסנה וסרגיי עברו לבית גדול יותר בעזרת הרשות המקומית. 

כל התמונות מתוך עמוד הפייסבוק של אוקסנה והחמישייה - odessafiver

תגיות:לידההריון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה