חדשות בארץ

שיפור נוסף במצב הילדה שנדבקה בקורונה: חזרה לנשום בכוחות עצמה

במצבה של הילדה בת ה- 11, המאושפזת בבית החולים רמב"ם, חל שיפור קל נוסף. היא שבה להכרה חלקית, אך מצבה עדיין מוגדר קשה

בית החולים רמב"ם (צילום: פלאש 90)בית החולים רמב"ם (צילום: פלאש 90)
אא

במצבה של הדס ביטון, תושבת אלעד בת ה- 11 שנדבקה בקורונה, חל במהלך היום (שלישי) שיפור קל נוסף. מבית החולים רמב"ם בחיפה, בו היא מאושפזת, נמסר כי היא שבה להכרה חלקית והחלה לנשום בכוחות עצמה. עם זאת, מצבה עדיין מוגדר קשה.

ד"ר יוסי בן ארי, מנהל המחלקה לטיפול נמרץ ילדים בבית החולים, ציין כי יש להמתין בסבלנות ולקוות לטוב. לדבריו, רק בעוד מספר ימים ניתן יהיה לקבוע לבטח מה מצבה של הילדה.

הבוקר דווח מבית החולים, כי הילדה עברה שתי בדיקות לאבחון קורונה, מהן עלה כי אינה נושאת עוד את הנגיף. עוד נמסר, כי חל שיפור קל בסיבוכים מהם סבלה כתוצאה מההידבקות בקורונה.

הילדה, ששהתה עם בני משפחתה במלונית הקורונה "כינר", פונתה ביום שישי האחרון לבית החולים פדה-פוריה בטבריה. בעקבות הידרדרות במצבה, היא הועברה אתמול לבית החולים רמב"ם, והרופאים החליטו להרדימה ולהנשימה. אביה, אליהו ביטון, סיפר על חוסר האונים שחש נוכח מצבה של בתו: "אני ואשתי רחוקים ממנה, ואנחנו פשוט נשברים. זו תחושה מאוד קשה. אבל יחד עם זה, עם כל הכאב, 'גם כי אלך בגיא צלמוות לא אירא רע כי אתה עמדי'. אתה ממש קרוב לבורא עולם, ואתה מקבל כוחות של תקווה ואמונה. האמונה נותנת כוחות ותקווה להמשיך הלאה. בעזרת השם היא תבריא ותצא מזה". הוא הוסיף וביקש מעם ישראל להגיד פרק תהילים לרפואתה של הדס בת אורה.

על פי נתוני משרד הבריאות, המעודכנים לשעות הבוקר, מניין הקורבנות שגבה נגיף הקורונה בישראל עומד על 208. במהלך היממה האחרונה נוספו 123 בני אדם לרשימת הנדבקים המאומתים בנגיף, ומספרם עומד על 15,589. מספרם של החולים, שמצבם מוגדר קשה, ירד ב- 9.3%, ועומד על 117. מספרם של החולים המונשמים המשיך אף הוא לרדת – מ- 96 ל- 94.

תגיות:בית החולים רמב"םנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה