חדשות בריאות

בת ה-11 עדיין מורדמת ומונשמת; אביה בבקשה מיוחדת מעם ישראל

''זו תחושה מאוד קשה, אבל יחד עם זה, עם כל הכאב, אתה ממש ממש קרוב לבורא עולם, ואתה מקבל כוחות של תקווה ואמונה. אני מבקש מכל עם ישראל לקרוא פרק תהילים לרפואתה של הדס בת אורה

  • ד' אייר התש"פ
אא

"אני מבקש מכל עם ישראל לקרוא פרק תהילים להדס בת אורה. זה מאוד יעזור", אמר אליהו ביטון, אביה של הדס בת ה-11, שנדבקה בקורונה ומצבה הידרדר.

את הדברים אמר ביטון בשיחה שהעניק ל"כאן חדשות". "ראו שיש הידרדרות בתפקוד של הלב. הנשימה שלה הייתה בסדר, אבל בגלל הירידה בתפקוד הלב החליטו כן להנשים אותה כדי שלא יהיו קריסות של שאר המערכות. הדס מאוד סבלה ואני ואשתי היינו רחוקים ממנה, אנחנו פשוט נשברים.

''זו תחושה מאוד קשה, אבל יחד עם זה, עם כל הכאב, 'גם כי אלך בגיא צלמוות לא אירא רע כי אתה עמדי'. אתה ממש ממש קרוב לבורא עולם, ואתה מקבל כוחות של תקווה ואמונה, ובעזרת ה' היא תבריא ותצא מזה", אמר האב בגבורה.

הדס שהתה עם משפחתה במלונית הקורונה "כינר", וחום גופה עלה. ביום שישי האחרון אושפזה עם תסמינים קשים. מצבה הידרדר, והיא הונשמה והורדמה. בשל חשש לדלקת לבבית, הועברה הילדה למרכז הרפואי רמב''ם בחיפה.

הבוקר (שלישי) נמסר מבית החולים כי הילדה עברה שתי בדיקות לאבחון קורונה, מהן עלה כי אינה נושאת עוד את הנגיף. בנוסף, יש שיפור קל בסיבוכים מהם סבלה כתוצאה מההידבקות בקורונה. הילדה הועברה מחדר הלחץ השלילי לחדר טיפול מוגבר. היא עדיין מונשמת ומורדמת.

המשיכו להתפלל לרפואתה: הדס בת אורה, ולרפואת שאר חולי הקורונה בארץ ובחו"ל:

תהילים פרק ו' (פרק זה טוב במיוחד שיאמר החולה על עצמו. אך אפשר גם להתפלל על אחרים):

(א) לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת עַל הַשְּׁמִינִית מִזְמוֹר לְדָוִד. (ב) יְהוָה אַל בְּאַפְּךָ תוֹכִיחֵנִי וְאַל בַּחֲמָתְךָ תְיַסְּרֵנִי. (ג) חָנֵּנִי יְהוָה כִּי אֻמְלַל אָנִי רְפָאֵנִי יְהוָה כִּי נִבְהֲלוּ עֲצָמָי. (ד) וְנַפְשִׁי נִבְהֲלָה מְאֹד ואת (וְאַתָּה) יְהוָה עַד מָתָי. (ה) שׁוּבָה יְהוָה חַלְּצָה נַפְשִׁי הוֹשִׁיעֵנִי לְמַעַן חַסְדֶּךָ. (ו) כִּי אֵין בַּמָּוֶת זִכְרֶךָ בִּשְׁאוֹל מִי יוֹדֶה לָּךְ. (ז) יָגַעְתִּי בְּאַנְחָתִי אַשְׂחֶה בְכָל לַיְלָה מִטָּתִי בְּדִמְעָתִי עַרְשִׂי אַמְסֶה. (ח) עָשְׁשָׁה מִכַּעַס עֵינִי עָתְקָה בְּכָל צוֹרְרָי. (ט) סוּרוּ מִמֶּנִּי כָּל פֹּעֲלֵי אָוֶן כִּי שָׁמַע יְהוָה קוֹל בִּכְיִי. (י) שָׁמַע יְהוָה תְּחִנָּתִי יְהוָה תְּפִלָּתִי יִקָּח. (יא) יֵבֹשׁוּ וְיִבָּהֲלוּ מְאֹד כָּל אֹיְבָי יָשֻׁבוּ יֵבֹשׁוּ רָגַע.

תהילים פרק י"ג:

(א) לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד. (ב) עַד אָנָה יְהוָה תִּשְׁכָּחֵנִי נֶצַח עַד אָנָה תַּסְתִּיר אֶת פָּנֶיךָ מִמֶּנִּי. (ג) עַד אָנָה אָשִׁית עֵצוֹת בְּנַפְשִׁי יָגוֹן בִּלְבָבִי יוֹמָם עַד אָנָה יָרוּם אֹיְבִי עָלָי. (ד) הַבִּיטָה עֲנֵנִי יְהוָה אֱלֹהָי הָאִירָה עֵינַי פֶּן אִישַׁן הַמָּוֶת. (ה) פֶּן יֹאמַר אֹיְבִי יְכָלְתִּיו צָרַי יָגִילוּ כִּי אֶמּוֹט. (ו) וַאֲנִי בְּחַסְדְּךָ בָטַחְתִּי יָגֵל לִבִּי בִּישׁוּעָתֶךָ אָשִׁירָה לַיהוָה כִּי גָמַל עָלָי.

תהילים פרק כ':

לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד. (ב) יַעַנְךָ יְהוָה בְּיוֹם צָרָה יְשַׂגֶּבְךָ שֵׁם אֱלֹהֵי יַעֲקֹב. (ג) יִשְׁלַח עֶזְרְךָ מִקֹּדֶשׁ וּמִצִּיּוֹן יִסְעָדֶךָּ. (ד) יִזְכֹּר כָּל מִנְחֹתֶךָ וְעוֹלָתְךָ יְדַשְּׁנֶה סֶלָה. (ה) יִתֶּן לְךָ כִלְבָבֶךָ וְכָל עֲצָתְךָ יְמַלֵּא. (ו) נְרַנְּנָה בִּישׁוּעָתֶךָ וּבְשֵׁם אֱלֹהֵינוּ נִדְגֹּל יְמַלֵּא יְהוָה כָּל מִשְׁאֲלוֹתֶיךָ. (ז) עַתָּה יָדַעְתִּי כִּי הוֹשִׁיעַ יְהוָה מְשִׁיחוֹ יַעֲנֵהוּ מִשְּׁמֵי קָדְשׁוֹ בִּגְבֻרוֹת יֵשַׁע יְמִינוֹ. (ח) אֵלֶּה בָרֶכֶב וְאֵלֶּה בַסּוּסִים וַאֲנַחְנוּ בְּשֵׁם יְהוָה אֱלֹהֵינוּ נַזְכִּיר. (ט) הֵמָּה כָּרְעוּ וְנָפָלוּ וַאֲנַחְנוּ קַּמְנוּ וַנִּתְעוֹדָד. (י) יְהוָה הוֹשִׁיעָה הַמֶּלֶךְ יַעֲנֵנוּ בְיוֹם קָרְאֵנוּ.

תגיות:רפואה שלמהנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה