טורים אישיים - כללי

שולי רנד: "במקום לנצל את המצב למסר של כבוד וחמלה, אנחנו מעמיקים את הקרע"

שולי רנד פרסם פוסט כאוב הנוגע להסתה הקיימת נגד הציבור החרדי. "נראה לכם שאנחנו רוצים למות?", הוא שואל בכאב, וקורא לנצל את ההזדמנות לחבר בין הקצוות, במקום להפריד

  • ח' ניסן התש"פ
שולי רנד (צילום: Yaakov Naumi/FLASH90)שולי רנד (צילום: Yaakov Naumi/FLASH90)
אא

בימים האחרונים נשמעת בתקשורת הסתה גדלה כנגד הציבור החרדי. רבים מהציבור יצאו נגד ההסתה הזו, וביניהם גם הזמר שולי רנד, שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו פוסט מלא כאב.

"שלום חברים. אני לא נוהג בדרך כלל להגיב למאורעות הזמן והשעה בפוסטים ואפילו בימים אלו נמנעתי מכך", כותב רנד, "אבל מה שקורה עם המתקפה האיומה על הציבור החרדי פשוט מזעזע אותי.

"נחשפתי בימים האחרונים לפוסטים וסרטונים אכזריים, מלאי משטמה, ציניות כלפי הציבור החרדי, וזה קרע לי את הלב.

"אותם מטורפים שמקללים שוטרים שבאים לעזור להם הם לא הציבור החרדי, ולהתנהגות הזו שלהם אין שום קשר אמיתי לתורת ישראל.

"לכולנו היה זמן עיכול של חומרת המצב.  זמן העיכול של החרדים היה ארוך יותר. בשל הרבה סיבות אמיתיות. מה נראה לכם, שאנחנו רוצים למות? שאנחנו רוצים חס ושלום לפגוע או לסכן את המוחלשים שבתוכנו?

"אחד המאפיינים הכי בולטים של החרדים זה הכבוד לזקנים כציווי של התורה הקדושה. והכי גרוע בעיני זאת ההזדמנות הגדולה שאנחנו מחמיצים כאן. הזדמנות פז לחבר בין הקצוות.

"עוד מעט בעזרת השם וברוב רחמיו אנחנו נצא, מזה ומה יישאר? תהום של חשדנות ושנאה.

"במקום לנצל את המצב הזה למסר של כבוד וחמלה, מסר של הושטת יד וחמלה, אנחנו מעמיקים את הקרע. מדורה גדולה של פחד משתוללת בעולם. הקרקע לליבוי משטמה ושנאה נוחה מאי פעם.

"בבקשה. תפסיקו".

אתמול שחרר שולי רנד את הקליפ החדש לשירו "ספינה", וגם סיפר על הדרך המפתיעה בה הגיע לצלם את הקליפ דווקא כך. במקור, מתברר, היה הקליפ אמור להצטלם בפאב ברמת גן, אלא שבדיוק ביום בו היו אמורים להתקיים הצילומים – החלו תקנות הבריאות וההסגר. בעל הפאב בקש מרנד שיוותרו על הצילומים, והצוות כמעט חזר הביתה בלא כלום – אלא שאז הציע דווקא במאי הקליפ, אסף תלמודי, לצלם את הקליפ בבית כנסת ריק.

"זה לא כל כך נעים לראות בית כנסת סגור", כתב רנד במילים שצירף לקליפ החדש, "אבל לדעתי זו אותה יד נעלמה ששלחה אותנו לבית הכנסת הריק, לתת משמעות נוספת לשיר".

תגיות:שולי רנדפוסט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה