חדשות בריאות

הקורבן ה-6 להיום: גבר כבן 72. מספר המתים בישראל עלה ל-26

במהלך היום נספרו 6 מתים חדשים - כולם עם מחלות רקע. עם זאת, מפילוח הנתונים של עקומת ההתפשטות עולה כי מאז ה-24 במרץ חלה ירידה משמעותית בשיעור התחלואה בישראל, שלפי שעה נשמרת

פעילות אכיפה ביפו, היום (צילום: אבשלום שושני, פלאש 90)פעילות אכיפה ביפו, היום (צילום: אבשלום שושני, פלאש 90)
אא

בית החולים שערי צדק הודיע הערב (רביעי) על מותו מקורונה של גבר בן 72 עם מחלות רקע שפונה אתמול בידי מד"א במצב קשה מאוד, והבוקר הוא נפטר. לפי בית החולים, בשל המצב הקשה בו הגיע, הגבר טופל בחדר מבודד על ידי צוות ממוגן ונלקחה בדיקה לקורונה. רק לאחר מותו הוא  אובחן כנשא של הנגיף. בכך, עלה מניין המתים בישראל ל-26.

במהלך היום נספרו 6 מתים חדשים. מוקדם יותר הערב נפטר גבר בן 66 במחלקת הקורונה בבית החולים וולפסון בחולון. מבית החולים נמסר כי הוא היה חולה במחלות רקע והיה מורדם ומונשם. הקורבן הרביעי הוא אישה בת 66 עם מחלות רקע רבות שמתה במחלקת הקורונה בבית החולים שיבא בתל השומר.

המת השלישי הוא גבר בן 74 עם מחלות רקע שאושפז במחלקת הקורונה בבית החולים וולפסון בחולון. מבית החולים נמסר כי הוא היה מונשם ומורדם. קודם לכן נמסר על מותה של אישה בת 69 עם מחלות רקע "קשות ומורכבות" בשערי צדק בירושלים.

הלילה נפטרה אישה בת 98 שסבלה ממחלות רקע קשות בבית החולים סורוקה בבאר שבע. היא התגוררה בבית האבות משען בעיר, שאחד מדייריו מת בסוף השבוע.

עד כה נספרו בישראל 6,092 חולים בקורונה – עלייה של 13.7% מאתמול. ביו החולים, 95 מאושפזים במצב קשה ו-81 מונשמים.

מפילוח הנתונים של עקומת ההתפשטות עולה כי מאז ה-24 במרץ חלה ירידה משמעותית בשיעור התחלואה בישראל, שלפי שעה נשמרת. כך, למשל, בעוד שלפני למעלה משבוע עמדה המכפלה על 33.84%, ב-26 לחודש היא נסקה ל-13.68% בלבד, ומאז היא הספיקה לרדת ל-17.35% ולבסוף ל-13.7% - לא לפני שירדה ל-10.55% (ב-30 בחודש) ורשמה את שיעור העלייה הכי מועט עד כה מאז התפרצה המחלה בישראל ב-26 בפברואר.

תגיות:נגיף הקורונהשערי צדק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה