חדשות בריאות

קנס כבד וחקירה פלילית למפר בידוד סדרתי

תושב קלנסווה, שהפר בידוד 3 פעמים, נתפס על ידי שוטרים כשהוא מסיע ברכבו 3 פלסטינים, בניגוד לתקנות לשעת חירום. השוטרים רשמו נגדו דו"חות בסך 5,500 שקלים, ונפתחה נגדו חקירה פלילית

  • א' ניסן התש"פ
(צילום: תומר נויברג, פלאש 90)(צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
אא

שוטרי אגף התנועה של משטרת ישראל, העוסקים בפעילות לאכיפת הגבלות התנועה שהוטלו על הציבור, הבחינו הערב (חמישי) על כביש 4 ברכב פרטי, הנוסע עם חלונות כהים בניגוד לחוקי התעבורה.

במהלך הבדיקה התברר כי ברכב 4 נוסעים – 3 מתוכם פלסטינים המתגוררים ביהודה ושומרון, והנהג, תושב קלנסווה בשנות ה- 20 לחייו. העמקת הבדיקה העלתה, כי הנהג מפר בידוד זו הפעם השלישית, כאשר רק היום עשה זאת פעמיים. בנוסף לכך, בהסעתם של 3 נוסעים הוא עבר על התקנות לשעת חירום.

3 הנוסעים שהיו ברכב הועברו למחסום. נגד הנהג נרשם דו"ח בגין הפרת הבידוד על סך 5,000 שקלים, ודו"ח נוסף על סך 500 שקלים בגין החלונות הכהים. בנוסף, בגין הפרת הצו זו הפעם השלישית, נפתחה נגדו חקירה פלילית. הוא לווה על ידי השוטרים לביתו, בכדי לוודא כי הוא מקיים את התקנות לשעת חירום.

מהמשטרה נמסר, כי היא "תמשיך בפעילות מוגברת, במטרה לסייע למשרד הבריאות במאמצי האכיפה של תקנות החירום המיוחדות וצו בריאות העם".

תגיות:משטרת ישראלנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה