חדשות בריאות

מניין חולי הקורונה עלה ל- 2,170, יולדת נדבקה בנגיף

ד"ר ורד עזרא, ראש חטיבת רפואה במשרד הבריאות, עדכנה כי מספר חולי הקורונה המאומתים עלה ל- 2,170. אישה, שילדה לפני מספר ימים, אושפזה בבית החולים אסותא באשדוד כשהיא סובלת מתסמיני חום ושיעול. בדיקה לאבחון קורונה אישרה, כי היא נדבקה בנגיף

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

(עודכן: 13:30)

מניין חולי הקורונה המאומתים בישראל ממשיך לטפס. בשיחת רקע שערכה בצהריים (רביעי) עם עיתונאים, עדכנה ד"ר ורד עזרא, ראש חטיבת רפואה במשרד הבריאות, כי מספר החולים עומד כעת על 2,170.

ביממה האחרונה עלה מספר קורבנות הנגיף ל- 5. במהלך הלילה נפטר בבית החולים שיבא בתל השומר הלל משה, תושב יהוד בן 76. מבית החולים נמסר, כי הוא סבל ממחלות רקע משמעותיות. אשתו נדבקה אף היא בנגיף, ומאושפזת בבידוד בשיבא. בבית החולים מעייני הישועה בבני ברק נפטר חולה נוסף, בן 83, שהובהל אמש לבית החולים במצב אנוש.

בבית החולים וולפסון בחולון נפטרה אתמול מלכה קבע, בת 67 מבת ים, שסבלה ממחלת רקע קשה. משה אורנשטיין, בן 87, נפטר בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. הוא התגורר בבית האבות "מגדל נופים" בירושלים, ונדבק מאחת העובדות הסוציאליות העובדות במקום. בסוף השבוע שעבר נפטר קורבן הקורונה הראשון בישראל, אריה אבן, שהתגורר אף הוא בבית האבות.

בוולפסון עדכנו הבוקר, כי 6 מבין 13 חולי קורונה המאושפזים במתחם מונשמים ומורדמים. מצבו של אחד מהם, בן 74 הסובל ממחלות רקע, מוגדר אנוש. מצבו של חולה בן 45 מוסיף להיות קשה אך יציב. 4 חולים נוספים מונשמים ומורדמים במצב קשה מאוד.

מבית החולים אסותא באשדוד נמסר הבוקר, כי יולדת בשנות ה- 20 לחייה, המתגוררת בשפלה, אובחנה אתמול כחולת קורונה. האישה, שילדה לפני 5 ימים, שבה אתמול לבית החולים, כשהיא סובלת מתסמינים של חום ושיעול. בדיקה שנלקחה בחדר המיון נמצאה חיובית לנגיף הקורונה. התינוק טרם נבדק. בבית החולים הדגישו כי "במהלך הלידה ולאחריה, היולדת לא הייתה חולה עדיין. בית החולים פועל על פי הנחיות משרד הבריאות, וכל אנשי הצוות שבאו עימה במגע – יבודדו. חדר הלידה ממשיך לפעול כסדרו".

אמש נמסר מבית החולים רמב"ם בחיפה, כי אם ותינוקה, בן 4 שבועות, אובחנו כחולי קורונה. האם אינה סובלת מתסמינים של המחלה. חומו של התינוק עלה, ומצבו מוגדר קל. השניים נבדקו לפי פרוטוקול של צוות ממוגן במיון ילדים, ואושפזו לאחר מכן בחדר לחץ שלילי.

תגיות:משרד הבריאותנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה