חדשות בעולם

רופא יהודי מניו-יורק בפנייה פומבית לטראמפ: "יש לי רעיון להתמודדות עם הקורונה"

שבר את הרשת: רופא חסידי בשם ד"ר ולדימיר זלנקו, הנמנה על חסידי חב"ד - תועד בסרטון מיוחד באנגלית, שבו הוא פונה לנשיא דונלד טראמפ ומציע לו טיפול אפשרי בקורונה, שלדבריו הציל כך 'מאות ממטופליו שחלו בקורונה'

ד"ר זאב (ולדימיר) זלנקוד"ר זאב (ולדימיר) זלנקו
אא

שבר את הרשת: רופא חסידי בשם ד"ר ולדימיר זלנקו, הנמנה על חסידי חב"ד - תועד בסרטון מיוחד באנגלית, שבו הוא פונה לנשיא דונלד טראמפ ומציע לו טיפול אפשרי בקורונה. 

בסרטון מספר ד"ר זלנקו כי הוא באמצעות השיטה שלו הוא טיפל במאות בני אדם שחלו בנגיף הקורונה בקריית יואל - העיירה החסידית בניו יורק, וכי תוצאות הטיפול מוצלחות ביותר. בסרטון טוען ד"ר זלנקו כי הפיתרון שלו ממגר את נגיף הקורונה, וכי כל מי שטופל על ידו - לא אושפז בבית החולים. 

כידוע, לפני ימים אחדים הותר לפרסום כי האדמו"ר מסאטמר המתגורר אף הוא בקריית יואל - נדבק בנגיף הקורונה, ונאלץ להישאר בבידוד בביתו ולהתפלל יחיד בחדרו את כל תפילות השבת.

עם פרסום הידיעה, התגלה כי קריית יואל אכן נחשבת לאחד ממוקדי ההתפרצות הגדולים של הנגיף, וכי התושבים התבקשו להישאר בבידוד בביתם עד  להודעה חדשה. 

צפו בדברי הרופא:

 

כצפוי, תגובות על הסרטון המפתיע לא איחרו להגיע. הנה מקצתן: "תודה שפרסמת את זה. זו התקווה היחידה שראיתי בחודשיים האחרונים", "חדשות נהדרות. תודה על העבודה שלך", "תודה. סימנתי לייק ושיתפתי את הסרטון שלך".

בסוף הסרטון מברך ד"ר זלנקו את הנשיא טראמפ, ואומר לו כך: "לבי נמלא בברכות עבורך, אדוני הנשיא. אני אוהב אותך באופן אישי, ואני מקווה שאלוקים יגן עליך ועל משפחתך, ויברך את כל מה שאתה עושה - שזה להציל את האומה הזו מאסון".

תגיות:טיפולרופאחסידי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה