חדשות בארץ

הדברים המבישים של הפרופסור: "יהודים מנשקי מזוזות מפיצים את הקורונה בארץ"

פרופ' עמירם גולדבלום מהאוניברסיטה העברית טען כי וירוס הקורונה מופץ בארץ באמצעות "יהודים מנשקי מזוזות", וקרא לחסום את הערים החרדיות. האוניברסיטה העברית: "מוקיעים את דבריו המבישים והגזעניים"

  • ב' אדר התש"פ
(צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)(צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)
אא

פרופ' עמירם גולדבלום, פרופסור אמריטוס לכימיה תרופתית באוניברסיטה העברית בירושלים, חולל השבוע סערה כשטען כי וירוס הקורונה מופץ בארץ באמצעות "יהודים מנשקי מזוזות". הוא אף קרא לחסום את הריכוזים בהם מתגוררת האוכלוסייה החרדית בישראל.

"מסתירים מכם את האמת בגלל הבחירות" – כתב גולדבלום בפייסבוק – "הנגיף מתפשט במהירות בישראל, מאז שקבוצת קוריאנים ביקרה במערת המכפלה. באיטליה חוסמים עיירות וערים כדי למנוע התרחבות ההדבקה. בישראל צריך לחסום את אלעד ובני ברק ומודיעין עילית וביתר עילית ונתיבות ובית שמש, וכן שכונות גדולות באשדוד ובירושלים".

בפוסט נוסף כתב גולדבלום: "אזהרה – שמרו על חייכם! תיירים מקוריאה טיילו ללא כל פיקוח בישראל, ונודע עתה שהם חולים בוירוס הקורונה. רשימת המקומות שהם ביקרו נמצאת בעיתונות. בין היתר – וירוס הקורונה הגיע איתם למערת המכפלה ומשם, באמצעות מבקרים יהודים מנשקי מזוזות, עבר לבתי כנסת רבים בישראל ולשכונות הדתיות והחרדיות. ירושלים, בית שמש, אשדוד, בני ברק, ביתר עילית ומודיעין עילית ועוד".

"מי שרוצה לשמור על נפשו – לא מתקרב למזוזות, לא מניח תפילין בדוכנים ברחוב, לא נכנס בזמן הקרוב למקומות ציבוריים בשכונות דתיות וחרדיות. עד שיתברר שהנגיף בישראל חוסל – מומלץ להישמר מכניסה לבתי כנסת, מתנ"סים, אולמי חתונות, וגם... לקלפיות בבתי ספר ומקומות ציבוריים אחרים. דרשו במשרד הפנים קלפי בסביבה בטוחה", דברי הפרופ'.

גולדבלום, ממייסדי שלום עכשיו, הינו חבר במועצה הבין-לאומית של הקרן החדשה לישראל. בעברו רשומות התבטאויות בוטות נגד המתיישבים ביהודה ושומרון.

בעקבות הסערה שחוללו דבריו של גולדבלום, פרסמה האוניברסיטה העברית הודעת גינוי: "האוניברסיטה העברית מוקיעה את דבריו המבישים והגזעניים של עמירם גולדבלום, ואינם משקפים את עמדת הנהלת האוניברסיטה העברית ולא את עמדת קהילת האוניברסיטה העברית אשר פועלים יומם ולילה למען חברה רב גונית".

תגיות:מערת המכפלהנגיף הקורונהעמירם גולדבלום

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה