חדשות בארץ

תופעה מבורכת: חוזרים מחו"ל כדי להצביע בבחירות

מאות אנשי עסקים המתפרנסים מעבודתם בחו"ל, נענו לקריאתם של גדולי ישראל, ופועלים כדי להקדים את טיסתם ולחזור ארצה כדי לממש את זכות ההצבעה

  • כ"ט שבט התש"פ
(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

על פי הוראתם של גדולי התורה, מאת אנשי עסקים, משגיחי כשרות ושוחטים, המנסים מעבודה בחו"ל לאורך ימות השנה – מקדימים את טיסתם ארצה, כדי לממש את זכות ההצבעה בבחירות.

בבתי כנסת רבים ברחבי הארץ הוקראה במהלך השבת קריאתם הנרגשת של גדולי ישראל, לפיה יש לעשות כל מאמץ כדי להרבות מצביעים למפלגות החרדיות.

חלק ממקדימי הטיסות הם צוות השוחטים הרחב של בד"צ קהילות שהקדים הגעתו ארצה. "מדובר בצוות שחיטה של בשר-בקר בהכשר בד"צ 'קהילות' שהקדים הגעתו ארצה מפולין כקריאת גדולי ישראל וכדי להשתתף בבחירות", מספר יבואן 'קהילות' הרב מרדכי חסיד. "לא חסכנו בממון כדי לקיים מצוות גדולי ישראל ולקדש שם שמיים".

על פי דברי יבואן 'קהילות' הרב חסיד, צוות השוחטים אמור היה לשוב ארצה ארבעה ימים לאחר הבחירות אולם בשל הוראת גדולי ישראל הוקדמה טיסתם חזרה ארצה ליום חמישי הקרוב, וביום הבחירות, ביום שני אחר הצהריים, לאחר שמימשו זכותם וקידשו שם שמיים, הם ישובו לחו"ל להמשך עבודת הקודש.

"הדבר היה כרוך בהוצאות רבות הן על ידי המעסיק שלהם - על ידי יבואן הבשר - וגם על ידי הצוות עצמו שנשא בהוצאות הכספיות בעקבות הקדמת הטיסה, וזאת כדי לממש את זכות ההצבעה, להישמע לדברי גדולי ישראל, ולקדש שם שמים", הוסיף חסיד.

עוד באותו עניין

החולה ביקש ברכה להצלחת הניתוח ונדהם לתשובתו של הרב קנייבסקי

האם להשתתף בחתונת אחיינית בחו"ל או להישאר ולהצביע? זוהי הוראתו של הגר"ח

גדולי ישראל בברכה מרטיטה למי שיממש את זכות הבחירה ויצביע למפלגות החרדיות

תגיות:גדולי ישראלמפלגות חרדיותזכות הצבעהבחירות 2020

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה