חדשות בארץ

בתום שיחת בירור: אראל סג"ל יחזור לשדר בתאגיד כאן

העיתונאי הימני אראל סג"ל, שהושעה מתאגיד כאן בשל השתתפותו בסרטון עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, יחזור מחר לשדר בתאגיד. בשיחת בירור, שנערכה לו עם מנהל חטיבת החדשות, ברוך שי, הובהר לסג"ל כי הסרטון עשוי להתפרש כתעמולת בחירות בהשתתפותו: "הובהר לסג"ל, כי כעיתונאי בשידור הציבורי מצופה ממנו להקפיד על שמירת הקוד האתי"

סג"ל (משמאל), מגל, נתניהו וריקלין (צילום מסך, טוויטר)סג"ל (משמאל), מגל, נתניהו וריקלין (צילום מסך, טוויטר)
אא

העיתונאי אראל סג"ל יחזור מחר (שלישי) להגיש את תוכניתו בתאגיד השידור, זאת לאחר שהושעה ביום חמישי האחרון בעקבות השתתפותו בסרטון עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. בתום שיחת בירור שנערכה לסג"ל עם מנהל חטיבת החדשות בתאגיד, ברוך שי, נמסר מהתאגיד כי הובהר לו שהסרטון עשוי להתפרש כתעמולת בחירות בהשתתפותו, וזאת בניגוד לתקנון האתיקה של התאגיד.

"הובהר לסג"ל, כי כעיתונאי בשידור הציבורי מצופה ממנו להקפיד על שמירת הקוד האתי, ובתום הבירור הוחלט כי הוא ישוב להגיש את תוכניתו החל ממחר", נאמר בהודעת התאגיד.

לצד סג"ל ונתניהו, הופיעו בסרטון שמעון ריקלין וינון מגל, אנשי ערוץ 20. שלושת אנשי התקשורת, המזוהים עם הימין, שרו עם ראש הממשלה את השיר "שבחי ירושלים". הסרטון, שהפך במהירות לויראלי, עורר ויכוחים לוהטים ואמוציות בין שמאל וימין. קלמן ליבסקינד, שותפו לתוכנית של סג"ל, מתח אתמול ביקורת על התנהלותו של תאגיד כאן, והודיע כי לא יחזור להגיש את התוכנית כל עוד סג"ל מושעה: "אחזור לשדר כשסג"ל יחזור".

שעות ספורות לאחר פרוץ הפרשה, הגיב נתניהו על השעייתו של סג"ל: "אראל סג"ל, שניגן איתי את 'שבחי ירושלים', הושעה מהתאגיד", אמר בכנס בחירות באור יהודה. "איזו בושה. בתאגיד הם אף פעם לא אומרים שיש להם אהדה לשמאל. איזו בדיחה, איזו בושה". הקהל באולם הגיב על הדברים בשירת "שבחי ירושלים".

נתניהו בשירת "שבחי ירושלים" עם סג"ל, ריקלין ומגל

תגיות:אראל סג"לבחירות 2020התקשורת הישראלית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה