חדשות בארץ

נתניהו: "התחייבות גוש הימין – המסמר האחרון בבלוף של גנץ"

בתגובה לחתימת ראשי המפלגות בגוש הימין על הצהרת נאמנות, כתב ראש הממשלה בנימין נתניהו כי "ברור יותר מתמיד, שלגנץ אין שום אפשרות להקים ממשלה בלי התמיכה או ההימנעות בכנסת של אחמד טיבי והרשימה המשותפת". גנץ: "החתימה של חברי בלוק הקרח על הצהרת הנאמנות התורנית לא שווה את הדף שעליו היא כתובה"

נתניהו וגנץ (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)נתניהו וגנץ (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב (ראשון) להצהרת הנאמנות עליה חתמו ראשי המפלגות בבלוק הימין, לפיה יצטרפו אך ורק לממשלה בראשותו. "התחייבות גוש הימין היום היא המסמר האחרון בבלוף של גנץ", כתב בטוויטר. "ברור יותר מתמיד, שלגנץ אין שום אפשרות להקים ממשלה בלי התמיכה או ההימנעות בכנסת של אחמד טיבי והרשימה המשותפת. ממשלה שתלויה ברשימה המשותפת תהיה סכנה לביטחון ישראל".

בריאיון לגלי צה"ל, אמר שר הביטחון נפתלי בנט (ימינה) כי היוזמה לחתימה על המכתב משותפת לו ולשר הפנים אריה דרעי (ש"ס). המכתב – עליו חתמו ראשי ש"ס, ימינה ויהדות התורה – הופנה לנתניהו: "בימים האחרונים אנו עדים לשורה של פרסומים בתקשורת, לפיהם לאחר הבחירות לכנסת ה- 23, תוקם ממשלה בהובלת כחול לבן ובהשתתפות או בתמיכה של מפלגות מגוש הימין, ידיעות שאינן נכונות כלל".

בהמשך המסמך הבהירו ראשי בלוק הימין: "לא נתמוך ולא נצטרף לשום ממשלה מלבד לממשלה שירכיב הליכוד, ואשר בראשה יעמוד ראש הממשלה בנימין נתניהו. נדגיש, כי לא ננהל כל משא ומתן נפרד להקמת ממשלה אחרת".

יו"ר כחול לבן, בני גנץ, הגיב על הצהרת הנאמנות: "שמעתי לפני שנכנסתי, שחברי בלוק הקרח של נתניהו חזרו להחתים את עצמם על התחייבות לבחירות רביעיות", אמר בכנס בחירות של מפלגתו בעברון. "יש רק אדם אחד שרוצה בכך – נתניהו. החתימה שלהם על הצהרת הנאמנות התורנית לא שווה את הדף שעליו היא כתובה. לליכוד אין ממשלה עם נתניהו. אם כחול לבן תנצח בפער מנדטים גדול – זה ימיס את בלוק הקרח, והוא ינזל לו בין האצבעות".

תגיות:בני גנץבחירות 2020בלוק הימיןבנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה