חדשות בארץ

הליכוד נגד בנט: "מנסה לתפוס טרמפ על תוכנית החלת הריבונות"

לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו הבהיר, כי החלת הריבונות על היישובים ביהודה ושומרון לא תתבצע לפני הבחירות, קרא לו שר הביטחון נפתלי בנט להביא את המהלך להצבעה מיידית בממשלה. בליכוד הגיבו במתקפה: "בנט לא מכיר את הפרטים, האמירות שלו מסכנות את החלת הריבונות"

נתניהו ובנט (צילום: חיים צח, לע"מ)נתניהו ובנט (צילום: חיים צח, לע"מ)
אא

בליכוד תקפו הבוקר (ראשון) את שר הביטחון נפתלי בנט, וזאת ברקע הלחץ שמפעילה רשימת ימינה על ראש הממשלה בנימין נתניהו להחיל את הריבונות על היישובים ביהודה ושומרון עוד לפני הבחירות. "בנט מנסה לתפוס טרמפ על תוכנית החלת הריבונות שראש הממשלה נתניהו הביא ב- 3 שנות עבודה עם הנשיא טראמפ", אמרו גורמים במפלגתו של נתניהו.

"בנט לא מכיר את הפרטים ולא את המהלכים הדיפלומטיים מול הממשל האמריקאי. האמירות שלו רק מסכנות את החלת הריבונות, שראש הממשלה נתניהו מקדם בתיאום ובהסכמה עם האמריקאים", הוסיפו הגורמים. "בזמן שבנט מנהל שיחות צד עם בני גנץ שיהיה תלוי באחמד טיבי, מלאכת המיפוי כבר בעיצומה והחלת הריבונות תושלם תוך זמן קצר".

בימינה מיהרו להגיב על המתקפה: "לא ברורה לנו להיטותו של נתניהו לירות בנגמ"ש, ולתקוף את השותפים הטבעיים ביותר שלו בהווה ובעתיד – הציונות הדתית. אין לנו שום כוונה להיגרר לשיח הזה. נמשיך להוביל קמפיין חיובי וענייני, לדרוש ריבונות כאן ועכשיו, ולקדם את האינטרסים החשובים של מדינת ישראל בביטחון, במשפט, בחינוך, בזהות היהודית, בתחבורה ועוד".

חילופי המהלומות המילוליים בין הליכוד וימינה באו לאחר שאמש, בכנס בחירות במעלה אדומים, אמר נתניהו: "אנחנו כבר בעיצומו של תהליך המיפוי של השטח, שעל פי תוכנית טראמפ יהיה חלק ממדינת ישראל. אנחנו נשלים את זה. זה 800 ק"מ של גבול. זה לא יקח הרבה זמן, אבל זה יקרה רק אם אנחנו נוביל את זה. האמריקנים ילכו על זה, הנשיא טרמאפ ילך על זה, אני סומך עליו לגמרי, אני סומך עליי לגמרי, אבל אני לא סומך על בני גנץ".

מדבריו של נתניהו השתמע בבירור, כי החלת הריבונות לא תתבצע לפני הבחירות: "אנחנו מחכים לזה מאז 67', ואנשים עושים עניין מכמה שבועות. זה יהיה. אבל דבר אחד ודאי: אם זה תלוי בגנץ – זה לא יהיה". בנט הגיב בטוויטר על דבריו של נתניהו: "לעולם לא יהיה רגע יותר מתאים להחלת הריבונות בארצנו.  אני קורא לראש הממשלה נתניהו להביא את החלת הריבונות ביהודה ושומרון להצבעה מיידית בממשלה. ראש הממשלה, אנחנו נהיה לימינך! ללא ריבונות, נקבל מדינת טרור פלסטינית שבירתה ירושלים".

תגיות:נפתלי בנטריבונותימינהבחירות 2020

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה