חדשות בארץ

בג"ץ אישר להרוס מחדש את בית המחבל שרצח את הרב רזיאל שבח

ביתו של המחבל, שרצח לפני כשנתיים את הרב רזיאל שבח הי"ד בפיגוע ירי בשומרון, נבנה מחדש. בג"ץ דחה את עתירת בני משפחתו של המחבל נגד הצו שהוציא מפקד פיקוד המרכז להריסת המבנה החדש

הריסות ביתו של המחבל, אפריל 2018 (צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90)הריסות ביתו של המחבל, אפריל 2018 (צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90)
אא

בג"ץ אישר היום (רביעי) להרוס בפעם השנייה את ביתו של המחבל, שרצח בפיגוע ירי את הרב רזיאל שבח הי"ד.

הפיגוע בו נרצח הרב שבח התרחש בינואר 2018, בכניסה ליישוב חוות גלעד בשומרון. באפריל 2018 הרסו לוחמי צה"ל, בשיתוף כוחות מג"ב, את ביתו של המחבל אחמד קונבע, אחד מחברי החוליה שביצעה את הפיגוע.

ממידע שהתקבל בידי כוחות הביטחון עלה, כי הבית מצוי בהליכי בנייה מחדש באותו מקום. מפקד פיקוד המרכז, אלוף נדב פדן, הוציא צו להריסת המבנה החדש. לפני כשבועיים מסר צה"ל לבני משפחתו של המחבל, כי נדחתה השגתם על החלטתו של פדן. המשפחה עתרה לבג"ץ נגד ההחלטה, וכאמור היום אושרה הריסת הבית.

מארגון "בצלמו", המייצג את משפחת שבח, נמסר: ''אנחנו מברכים על פסיקת בג"ץ, וקוראים לשר הביטחון להורות עוד הלילה על הרס בית המחבל. הריסת בתי מחבלים הינה כלי חיוני במאבק בטרור. בנוסף אנחנו מזכירים לשר, שישנם עוד בתי מחבלים רבים שעומדים על תילם וקוראים להרוס אותם במיידית".

הריסת בית המחבל, אפריל 2018 (צילום: דובר צה"ל)

תגיות:הריסת בתי מחבליםהרב רזיאל שבח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה