חדשות בעולם

משבר הקורונה: קרוב ל- 500 קורבנות; ישראלים בהסגר על ספינה מול חופי יפן

65 בני אדם נוספו ביממה האחרונה לרשימת קורבנות נגיף הקורונה בסין. ספינת נופש, ועליה אלפי נוסעים ואנשי צוות, הושמה בהסגר מול חופי יפן, לאחר שאותרו עליה 10 חולים. בין הנוסעים – 14 ישראלים

(צילום: שאטרסטוק)(צילום: שאטרסטוק)
אא

רשויות הבריאות בסין הודיעו הלילה (רביעי), כי ביממה האחרונה נוספו 65 בני אדם לקורבנות נגיף הקורונה, כולם ממחוז חוביי בו התפרץ הנגיף. לרשימת הנדבקים בנגיף בסין נוספו 3,887 מקרים מאומתים, ובסך הכל מספרם מגיע ל- 24,324. עוד דווח, כי 3,219 חולים נמצאים במצב קשה. מאז פרוץ המשבר, שוחררו 892 בני אדם מאשפוז לאחר שהתאוששו מהמחלה.

מחוץ לסין, דווח עד כה על שני מקרי מוות מהקורונה – בפיליפינים ובהונג קונג. על פי הנתונים שמסרה סוכנות הידיעות רויטרס, הנגיף התפשט מסין ל- 27 מדינות, בהן אומתו קרוב ל- 230 מקרי הידבקות.

ספינת הנופש "דיימונד פרינסס", ועליה כ- 3,700 בני אדם, הושמה הלילה בהסגר מול חופי יפן. רשויות הבריאות היפניות החלו בבדיקת הנוסעים ואנשי הצוות, לאחר שהתברר כי גבר בן 80 מהונג קונג, ששהה על הספינה בחודש שעבר, נדבק בקורונה. במהלך הבדיקות, אובחנו עד כה 10 בני אדם כחולים בקורונה, מתוכם 3 אזרחים יפנים, שלושה מהונג קונג, שניים מאוסטרליה, אמריקני ופיליפיני. הם הועברו לבידוד במתקן רפואי, והרופאים ממשיכים בבדיקות.

הספינה צפויה להישאר בהסגר למשך שבועיים. על סיפונה נמצאים 14 ישראלים, וממשרד החוץ נמסר כי הוא "נמצא בקשר עם בני המשפחה, ועוקב אחרי המצב באמצעות הקונסוליה בטוקיו והמחלקה לישראלים בחו"ל". עוד צוין, כי על פי המידע נכון לעכשיו "הנוסעים הישראלים לא בין החשודים במחלה. כרגע כל הנוסעים נמצאים באחריות הרשויות ביפן וחברת הספנות".

ספינת נופש נוספת, ועליה כ- 1,800 איש, נבדקת בכניסה להונג קונג, לאחר שכמה בני אדם חשו ברע ודיווחו כי הם סובלים מתסמינים הדומים לתסמיני הקורונה. אתמול התברר, כי על הספינה שהו לאחרונה שלושה בני אדם שאומתו בהמשך כחולי קורונה.

תגיות:נגיף הקורונהיפןסין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה