סיפורים אישיים

מירית הררי: "תעריכו את הכלום ושומדבר בחיים"

כשמירית הררי אומרת שצריך להגיד תודה על הכל - היא יודעת על מה היא מדברת: "תעריכו כל טעם בלשון. תעריכו כל צעד שאתם הולכים. תעריכו את הכלום ושומדבר בחיים. כשכואב בגוף מאוד, והחולשה עצומה, ואי אפשר לחשוב על כלום - המילים היחידות שיוצאות לנו מהפה הן סליחה ותודה

אא

כשמירית הררי אומרת שצריך להגיד תודה על הכל - היא יודעת על מה היא מדברת. 

כן, גם אם היום שלכם עמוס לעייפה במשימות בלתי נגמרות, או לחילופין - משעמם וחסר 'חיות'. על הכל, פשוט על הכל, תגידו תודה, כי שום דבר לא מובן מאליו. לא העובדה שיש לנו ימים שאנחנו קמים עם 100 אחוז סוללה, ולא ימים שאנחנו קמים עם 10 אחוז בקושי. 

"יום ראשון בבוקר", פותחת מירית וכותבת את הפוסט המרגש שלה, שפורסם ב'ידיעות אחרונות'. "פעם, לא ממש מזמן, הייתי מתעוררת עם סוללה מלאה. 100 אחוז טעינה. עכשיו כבר הייתי בדרך לים לטפס על הגלים, והתכניות לשבוע הקרוב היו עושות סחרחורת לכל אדם שפוי. היום, אני מתעוררת והסוללה במקרה הטוב על 10 אחוז, צריכה להישאר קרוב לשקע בשביל להיטען, אי אפשר ללכת רחוק מדי - זה ממש לקחת צ'אנס. אז העשרה אחוז האלה שקמתי איתם הבוקר אחרי לילה של חלומות על אוכל (ביצת עין, טחינה ומלפפון, לא יותר מדי גורמה) - צריכים להספיק לכימו. להגיע לאיכילוב לכמה שעות, ולחזור הביתה על שתי רגליים. פרה פרה, נעבור את זה, נטעין שוב את הסוללה, ונראה למה נשאר עוד כוח".

לדבריה, תחושת הרעב שעמה קמה הבוקר, הייתה קשה מנשוא - אך היא "ירדה לזלול את החלום, ועכשיו הגיע רגע התשלום ואני על משכך. על כל חטא יש תשלום", היא מוסיפה סמיילי מחוייך ליד המילים שלה ומוסיפה ש"הטעם בלשון היה שווה. אכלתי בהנאה, ולמה אני 'אוכלת לכם את הראש' עם התיאורים שלי? כדי שתעריכו כל טעם בלשון. תעריכו כל צעד שאתם הולכים. תעריכו את הכלום ושומדבר בחיים. כשכואב בגוף מאוד, והחולשה עצומה, ואי אפשר לחשוב על כלום - המילים היחידות שיוצאות לנו מהפה הן סליחה ותודה. סליחה על שכל העולם צריך לטרוח בשבילנו, ותודה על הרצון הטוב של מה שעושים למעננו. הלוואי ושתי המילים הללו היו ממשיכות לככב בלקסיקון שלנו בכל מצב. 

 

אז סליחה, ותודה, ושבוע נפלא", היא חותמת. 

תגיות:תודהמירית הררי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה