הרב יאשיהו פינטו

צפו: קטע משיעורו של הרב פינטו בהילולת סבו, הבבא סאלי זיע"א

לרגל הילולת הבבא סאלי, סבו של המקובל הרב יאשיהו פינטו - למרות מצבו הרפואי, הגיע המקובל לביתו של אילן קניג, איש נדל"ן בכיר בלוס אנג'לס למסור שיעור תורה לאנשי העסקים הגדולים היהודים המתגוררים שם - נתי סעידוף, בעלי "סולל בונה", יוסי סאגה - איש נדל"ן, משה גלינסקי ועוד אנשי נדל"ן גדולים מ-LA, כולם קיבלו על עצמם להתחזק בקריאת ספר דברים

אא

ערב שבת קודש, זמן של התעלות ודבקות בהקב״ה. ועוד אחרי שבוע של תורה והתחזקות ועבודת ה׳ זכה ותמה, ובסיום של ימים של הילולה של המאור הגדול, הסבא הקדוש, רבנו ישראל אבוחצירא זצוק״ל ה״בבא סאלי״. 

זה זמן של דבקות ובניה של עולם חדש, לפני הקב״ה. וברגע שבונים עולם חדש, כל הצער והכאב והיסורים, שנכתבו על האדם בעולם הישן שלו, נמחקים ונבנה עולם חדש לפני הקב״ה. 

ועוד ביותר כאשר נכנסים לשבת, עם קבלות של חזוק של ״ספר דברים״, ומחזקים אחרים ללמוד את ״ספר דברים״, חזקה שהשבת עוברת ותעבור בקדושה גדולה. 

ושבת היא תמצית של כל השבוע הבא עלינו לטובה, וודאי עם כל ההכנות הנפשיות של כל השבוע, ושבת קדושה עם ״ספר דברים״, וקריאה מעוררת את הזמן, עם השלוש מכות האחרונות שהיו בארץ מצרים, בפרשה הבאה, שהם מכות שכנגד שלוש יסודות שבראש של האדם, חכמה בינה ודעת. 

אחרי שעברנו את שתי הפרשות, עם השבע מכות, שהם כנגד שבע יסודות שבלב. מגיעים בשבת קדושה כזו להשגות ולהבנות ולראיה עצומה בחיי האדם, הפרטיים והכלליים. 

אנחנו נמצאים בזמן של חבלי משיח. ומי שדבוק בתורה הקדושה, התורה שמדגישים בה את האמת הצרופה, והראיה האמיתית והראויה של הדור היתום שלנו. שכל אשר ננסה ונקשור את הימים לזמנים אחרים ולתקופות אחרות, זו טעות חמורה. 

זה דור של תמימות ודבקות לה׳ יתברך, ויחד עם היסודות של הקהילה הקדושה, נגיע ונעלה יחד לראיה ולשמחה, ולחיים של עבודה ישרה ותמימה. 

נשתדל בכל כוחנו לעבוד על ״ספר דברים״ בשמחה ובמסירות. 
בע״ה נעלה ונתעלה ונחזק את ״ספר דברים״ במסירות. ורעיא מהימנא, משה רבנו, יהיה מליץ יושר בשבת קודש, על הכלל ועל הפרט, ונינצל מחבלי משיח. 

באהבה מרובה ושבת היא מלזעוק וישועה והצלחה קרובה לבוא.

תגיות:הרב יאשיהו פינטוהרב פינטו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה