חדשות בארץ

בתגובה לירי הרקטות על שדרות: צה"ל תקף יעדי חמאס ברצועה

מצה"ל נמסר, כי תקיפת המטרות נועדה לפגוע ביכולת ההתעצמות של חמאס. אמש שוגרו 3 רקטות לעבר עוטף עזה, שתיים מהן יורטו ואחת נפלה בשטח פתוח. תינוקת בת 3 שבועות נפצעה באורח בינוני, לאחר שנפלה עם אמה במהלך ריצה לממ"ד

תקיפת צה"ל ברצועה, תמונת ארכיון (צילום: עבד רחים ח’טיב, פלאש 90)תקיפת צה"ל ברצועה, תמונת ארכיון (צילום: עבד רחים ח’טיב, פלאש 90)
אא

כלי טיס ומטוסי קרב של חיל האוויר תקפו הלילה (שישי) שורת יעדי טרור של חמאס בדרום רצועת עזה. המטרות שהותקפו כללו אתר תת-קרקעי לייצור אמצעי לחימה. מדובר צה"ל נמסר, כי מדובר במטרות, שתקיפתן מהווה פגיעה ביכולת ההתעצמות של ארגון הטרור.

עוד נאמר בהודעת צה"ל, כי התקיפה בוצעה בתגובה לירי הרקטות לעבר שטח ישראל ולבלוני הנפץ שהופרחו מהרצועה במהלך היום, וכן בתגובה לירי הצליפה שבוצע לעבר תורן תצפית של צה"ל.

אמש, בשעה 23:30, הופעלה התרעת צבע אדום בעיר שדרות, במכללת ספיר ובמספר יישובים במועצה האזורית שער הנגב. דובר צה"ל מסר כעבור זמן קצר, כי זוהו 3 שיגורים – שניים מתוכם יורטו, ורקטה נוספת נפלה בשטח פתוח. ליד מכללת ספיר פרצה שריפה כתוצאה מחלקי מיירט שנפלו בשטח.

במהלך הריצה לממ"ד, נפצעו אם ובתה התינוקת, בת 3 שבועות, שנפלו במדרגות בתוך בית פרטי בשדרות. מצבה של התינוקת הוגדר בתחילה בינוני עד קשה. מבית החולים סורוקה בבאר שבע, אליו פונו השתיים, נמסר הבוקר כי חל שיפור במצבה של התינוקת, שמוגדר כעת קל עד בינוני ויציב. היא סובלת מחבלת ראש, ובמהלך היום תעבור בדיקות נוספות. מצבה של האם מוגדר קל.

נתנאל יאמין ואלכס שמיס, הפאראמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה, סיפרו: "כשהגענו למקום, ראינו תינוקת כבת 3 שבועות בזרועות אביה. היא הייתה בהכרה מעורפלת וסבלה מחבלת ראש. בסמוך הייתה האמא, כבת 30, בהכרה מלאה וסבלה מחבלות יבשות. הענקנו להן טיפול רפואי, ופינינו אותן בדחיפות לבית החולים כשמצבה של התינוקת בינוני עד קשה והאמא במצב קל. סיפרו לנו שהם נפלו במדרגות הבית כשרצו למרחב המוגן בזמן האזעקה".

מוקדם יותר אתמול, תקפו כלי טיס וטנקים של צה"ל מספר אמצעי תצפית לאיסוף מודיעין של חמאס בדרום הרצועה. מצה"ל נמסר, כי התקיפה בוצעה בתגובה לבלוני הנפץ שהופרחו משטח רצועת עזה לשטח ישראל ולירי שבוצע בצהריים לעבר תורן התצפית של צה"ל.

תגיות:חמאסשדרותרצועת עזהרקטותצה"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה