חדשות בארץ

צה"ל: רקטה נפלה בשטח פתוח

בצה"ל אישרו הערב כי זוהה שיגור אחד מרצועת עזה לשטח ישראל. במועצה האזורית אשכול מסרו כי קול נפץ נשמע, וכי מתבצעות סריקות אחר נפלים

רקטה משוגרת מעזה (צילום: פלאש 90)רקטה משוגרת מעזה (צילום: פלאש 90)
אא

אזעקת צבע אדום הופעלה הערב (רביעי) בקיבוץ כיסופים שבמועצה האזורית אשכול בעוטף עזה. מדובר צה"ל נמסר כי זוהה שיגור אחד מרצועת עזה לשטח ישראל. במועצה האזורית אמרו כי קול נפץ נשמע, וכי מתבצעות סריקות אחר נפלים.

ביום ראשון תקף צה"ל עמדה צבאית של חמאס בדרום רצועת עזה, בתגובה לירי הרקטה והפרחת בלוני הנפץ מרצועת עזה לשטח ישראל שבוצעו באותו היום. קודם לכן הודיע הצבא כי זוהה שיגור אחד מרצועת עזה לעבר שטח העוטף. פצצת מרגמה נחתה בשטח פתוח סמוך לגבול באזור דרום הרצועה. מהמועצה האזורית אשכול נמסר, כי "זוהה איכון על נפילה בשטח פתוח בסמוך לגבול באזור דרום המועצה. ביישוב סמוך הופעלה התרעה באפליקציית פיקוד העורף על שטח פתוח. לא הופעלה התרעת צבע אדום בתוך היישוב, כי לא נשקף איום לישוב".

לפני כשבועיים נשמעה אזעקת צבע אדום בקיבוצים סעד, נחל עוז וכפר עזה. לוחמי כיפת ברזל יירטו שני שיגורים, ושניים נוספים נפלו בשטחים פתוחים. בתגובה לירי הרקטות, תקף חיל האוויר מטרות חמאס בצפון הרצועה, ביניהם אתר לייצור אמצעי לחימה ומתחם צבאי.

אתמול סייר שר הביטחון נפתלי בנט עם הרמטכ"ל, רב-אלוף אביב כוכבי, באוגדת איו"ש, על מנת לבחון מקרוב את היערכות החטיבות השונות לקראת הצגת החלק המדיני בתוכנית השלום של הממשל האמריקני. בנט הודיע כי "הנחה את הכוחות להיערך לתרחיש של הסלמה מיידית בעקבות הצגת התוכנית", והוסיף כי הוא "שומע איומים מהצד הפלסטיני" אולם "שום דבר לא ירתיע אותנו". שלשום הודיעו הפלגים הפלסטיניים כי יערכו מחר יום זעם בגדה המערבית וברצועת עזה.

תגיות:רקטהעזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה