חדשות בארץ

ליברמן: גנץ "אדון כן ולא", נתניהו מנסה לברוח

על רקע נסיעתם לוושינגטון של ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר כחול לבן, בני גנץ, תקף אותם יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, בחריפות: "נתניהו מנסה לברוח מכל הדברים הבוערים, וגנץ משתף פעולה"

ליברמן (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)ליברמן (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
אא

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, תקף הבוקר (שני) בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואת יו"ר כחול לבן, בני גנץ, שהגיעו לוושינגטון כדי להיפגש עם נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, ולדון עמו בתוכנית השלום של הבית הלבן.

"מבלי לקרוא את התוכנית שהנשיא טראמפ יציג היום, אין לי ספק שתהיה בה הבנה אמיתית לאינטרסים של מדינת ישראל בהסדר עתידי עם הפלסטינים", כתב ליברמן בפייסבוק. "מבחינת נתניהו, ברור שמדובר בחלק מתוכנית הישרדות ותו לא. מבחינת גנץ, אדון כן ולא, הוא טרם החליט".

"בדיוק כפי שלא החליט האם הוא בעד החלת ריבונות ישראלית בבקעת הירדן, כן או לא, וכיצד להקים ממשלה חילונית עם דרעי, ליצמן וגפני, אלא אם כן בכחול לבן גיבשו תוכנית סודית להשבת ראשי המפלגות החרדיות בשאלה עד ה- 2 במרץ", עקץ יו"ר ישראל ביתנו.

"גנץ גם טרם החליט האם תומכי טרור הם פרטנרים לקואליציה של רשימת שלושת הרמטכ"לים, כן או לא", המשיך ליברמן. "אבל כל זה לא הפריע לו לטוס לוושינגטון לפוטו-אופ עם הנשיא טראמפ, ולשמש כלהקת חימום לקראת המופע המרכזי".

"אני מציע לנתניהו ולגנץ להתעסק בכל הפצצות שמונחות לפתחינו, כגון הגרעין האיראני, הגירעון בתקציב, המשבר במערכת הבריאות, הכניעה לטרור ובלוני הנפץ שהגיעו כבר לבית שמש ולשדה בוקר, במקום להתעסק בספינים וביחסי ציבור", חתם יו"ר ישראל ביתנו את דבריו.

דקות לאחר פרסום הפוסט, עלה ליברמן לשידור בגלי צה"ל, והוסיף לתקוף: "עבור ראש הממשלה, התוכנית היא לא יוזמה מדינית, אלא יוזמה של יחסי ציבור. הוא מתעסק בנושא הזה רק כיחסי ציבור. אם הוא רוצה להחיל ריבונות על בקעת הירדן – שיעשה את זה מחר, יש לו רוב מוחלט".

"עם כל הכבוד להישרדות של נתניהו, על הפרק יש דברים הרבה יותר בוערים. נתניהו מנסה לברוח מכל הדברים האלו, וגנץ משתף פעולה. נתניהו וגנץ גררו מדינה שלמה לבחירות בגלל הוויכוח הפרסונלי, מי ראשון ומי שני ומתי הרוטציה. עכשיו הם מתווכחים מי ראשון ומי שני אצל טראמפ. בגלל האגו הזה הם גוררים את המדינה למקומות לא חשובים", כך ליברמן.

תגיות:בני גנץאביגדור ליברמןבחירות 2020

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה