חדשות בארץ

בדרך לבית הלבן: נתניהו וגנץ נחתו בוושינגטון

ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר כחול לבן, בני גנץ, נחתו בבירת ארצות הברית, וייפגשו היום בנפרד עם הנשיא דונלד טראמפ. בתום פגישתו, גנץ יערוך תדרוך לעיתונאים וימריא בחזרה לישראל. לנתניהו צפויה מחר פגישה נוספת עם טראמפ

נתניהו וגנץ (צילומים: פלאש 90)נתניהו וגנץ (צילומים: פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו נחת הלילה (שני) בוושינגטון, וייוועד היום עם נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, לקראת פרסומה הצפוי של "עסקת המאה", תוכנית השלום של הבית הלבן.

יו"ר כחול לבן, בני גנץ, נחת בבירה האמריקנית מספר שעות לפני נתניהו. בשלב זה לא ברור האם פגישתו עם טראמפ תתקיים לפני הפגישה בין ראש הממשלה והנשיא, או אחריה. פגישתם של גנץ וטראמפ תהיה סגורה לתקשורת, ובסיומה יופץ תיעוד על ידי הבית הלבן. בתום הפגישה, יערוך יו"ר כחול לבן תדרוך לעיתונאים, ולאחר מכן יצא לשדה התעופה בדרכו חזרה לישראל. נתניהו צפוי להיפגש מחר פעם נוספת עם טראמפ.

אתמול, בטרם המריא לארצות הברית, אמר נתניהו בנתב"ג: "לפני חמש שנים יצאתי לקונגרס בוושינגטון. נאלצתי להתייצב מול תוכנית שהביא נשיא אמריקני, כי האמנתי שהיא תסכן את האינטרסים החיוניים ביותר של מדינת ישראל, את עצם הקיום שלה. היום אני יוצא לוושינגטון כדי להתייצב לצד נשיא אמריקני, שמביא תוכנית שאני מאמין שמקדמת את האינטרסים החיוניים ביותר שלנו".

"במשך שלוש השנים האחרונות שוחחתי אין ספור פעמים עם הנשיא טראמפ – ידיד ענק של ישראל – ועם צוותו, על האינטרסים החיוניים הללו, על הביטחון שלנו, על הצדק. אני הולך להיפגש עם הנשיא טראמפ מחר, וביום שלישי יחד איתו נעשה היסטוריה", הצהיר ראש הממשלה.

עם הגיעו לנתב"ג, גנץ לא מסר הצהרה רשמית לתקשורת. בתשובה לשאלת אחד הכתבים, האם יסכים לדון בתוכנית השלום האמריקנית כבר כעת, או שיבקש מטראמפ לדחות זאת עד לאחר הבחירות, ענה גנץ: "אנחנו נוסעים לוושינגטון לפגוש את הנשיא טראמפ. נשמע ממנו על התוכנית, נחליף אתו דברים, אבל את מה שנעשה בתוך החדר – נשאיר לתוך החדר".

תגיות:בני גנץדונלד טראמפעסקת המאה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה