חדשות בארץ

נחתמו צווי ההריסה לבתי המחבלים שרצחו את דביר שורק ורינה שנרב הי"ד

מפקד פיקוד המרכז, אלוף נדב פדן, חתם על צווי הריסה לבתיהם של המחבלים שרצחו את רינה שנרב הי"ד ודביר שורק הי"ד. ביתו של המחבל שרצח את הרב רזיאל שבח הי"ד, שנבנה מחדש, ייהרס

דביר שורק הי"ד (התמונה באדיבות המשפחה)דביר שורק הי"ד (התמונה באדיבות המשפחה)
אא

מפקד פיקוד המרכז, אלוף נדב פדן, חתם היום (חמישי) על צווי החרמה והריסה לבתים בהם התגוררו המחבלים וליד חנאתשה, יזן מג'אמס ומחמוד עטאונה. צווי ההריסה הוצאו לאחר שנדחו ההשגות, שהגישו בני משפחותיהם של המחבלים נגד ההריסה.

חנאתשה ומג'אמס ביצעו יחד באוגוסט 2019 את הפיגוע במעיין דני, סמוך ליישוב דולב שבחבל בנימין, בו נרצחה הנערה רינה שנרב הי"ד. אביה, הרב איתן שנרב, ואחיה דביר נפצעו בפיגוע. עטאונה היה חלק מהחוליה שביצעה שבועיים קודם לכן את פיגוע הדקירה סמוך ליישוב מגדל עוז שבגוש עציון, בו נרצח דביר שורק הי"ד.

בנוסף, נמסר למשפחתו של המחבל אחמד קונבע – אחד מחברי החוליה שביצעה בינואר 2018 את פיגוע הירי בכניסה ליישוב חוות גלעד בשומרון, בו נרצח הרב רזיאל שבח הי"ד – כי נדחתה השגתה על החלטת מפקד פיקוד המרכז להורות על הריסת מבנה שנבנה מחדש במקום בו נהרס בעבר בית המשפחה.

כזכור, באפריל 2018 הרסו לוחמי צה"ל, בשיתוף כוחות מג"ב, את ביתו של המחבל. ממידע שהתקבל בידי כוחות הביטחון עלה, כי הבית מצוי בהליכי בנייה מחדש באותו מקום. מדובר צה"ל נמסר, כי "צה"ל מבצע פיקוח ומעקב על בתי מחבלים שנהרסו על מנת לוודא שאינם נבנים מחדש".

 

תגיות:הרב רזיאל שבחדביר שורקרינה שנרב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה