חדשות בארץ

תגובה לפרסום עסקת המאה? רקטה נפלה בשטח פתוח

אזעקת צבע אדום הופעלה הופעלה בקיבוץ ניר עם שבמועצה האזורית שער הנגב. מדובר צה"ל נמסר כי הרקטה נפלה בשטח פתוח שבאזור המועצה, ומערכת כיפת ברזל לא הופעלה. מוקדם יותר הערב הודיע סגן נשיא ארצות, מייק פנס, כי הנשיא דונלד טראמפ הזמין את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואת יו"ר כחול לבן בני גנץ לפגישה בוושינגטון בשבוע הבא בה ידונו בתוכנית השלום לפתרון הסכסוך ישראלי-פלסטיני

שיגור רקטה מעזה (צילום: פלאש 90)שיגור רקטה מעזה (צילום: פלאש 90)
אא

דקות ספורות קודם הפרסום הרשמי הערב (חמישי) של תכנית השלום של ארה"ב למזרח התיכון, אזעקת צבע אדום הופעלה הופעלה בקיבוץ ניר עם שבמועצה האזורית שער הנגב. מצה"ל נמסר כי הרקטה נפלה בשטח פתוח שבאזור המועצה, וכי מערכת כיפת ברזל לא הופעלה. מוקדם יותר היום אותרו חמישה צרורות בלונים שאליהם חוברו חומרי נפץ, בארבע זירות שונות במערב הנגב. שלוש מהן בקרית גת ואחת במועצה האזורית שפיר. 

הערב הודיע סגן נשיא ארצות, מייק פנס, כי הנשיא דונלד טראמפ הזמין את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואת יו"ר כחול לבן בני גנץ לפגישה בוושינגטון בשבוע הבא בה ידונו בתוכנית השלום לפתרון הסכסוך ישראלי-פלסטיני. "הנשיא טראמפ ביקש להזמין את נתניהו לבוא לבית הלבן כדי לדון בעניניים אזוריים ועל האפשרות של שלום בארץ הקודש", אמר פנס לנתניהו בתום פגישתם בשגרירות ארצות הברית בירושלים. "בהצעתו של ראש הממשלה, הזמנתי גם את בני גנץ יו"ר כחול לבן. הוא קיבל את ההזמנה להצטרף לנתניהו בבית הלבן".

"אני מקבל את ההזמנה להגיע לוושינגטון", ענה נתניהו לפנס. "הצעתי להזמין את גנץ לאירוע כי זה חשוב שלא נאבד את ההזדמנות ההיסטורית הזאת, עם כזה גיבוי של הבית הלבן. אנחנו צריכים לקבל את הקונצנזוס הרחב ביותר שניתן כדי להבטיח שלום וביטחון למדינת ישראל".

בישראל הגדירו את התכנית ככזו שעשויה להטיב עמה רבות, והיו אף שכינו אותה כתכנית הטובה ביותר לישראל שגובשה עד כה. העסקה צפויה לכלול הכרה אמריקנית בהחלת ריבונות ישראלית בשטחים מסוימים בגדה המערבית, לצד ויתורים מצד ישראל כמו הכרה במדינה פלסטינית, שעשויה להיתקל בביקורת חריפה משותפיו הנוכחיים של נתניהו. 

תגיות:רקטהעזהעסקת המאה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה