חדשות בארץ

תיעוד: הטלפון הנייד הוסלק בתוך פיתה

בתום חקירה מודיעינית, איתרו אנשי שירות בתי הסוהר את הטלפון הסלולרי ממנו בוצע תיאום הנתיב הייחודי להברחת טלפונים ניידים לאסירים ביטחוניים – מבית החולים ברזילי לבית המעצר "שקמה" באשקלון

(צילום: דוברות שב"ס)(צילום: דוברות שב"ס)
אא

שירות בתי הסוהר איתר את הטלפון הנייד, באמצעותו נעשה בשבוע שעבר ניסיון להבריח 15 טלפונים ניידים לאסירים ביטחוניים בבית סוהר בישראל. כך נמסר הערב (חמישי) משירות בתי הסוהר.

בשבוע שעבר פורסם, כי סוהרי בית המעצר "שקמה" באשקלון בודקים חשד, לפיו אסיר ביטחוני בבית המעצר, בעל רקע רפואי, טען כי איננו חש בטוב בשל בעיותיו הרפואיות, וזאת על מנת להתפנות לבית חולים, ולנצל זאת להברחת טלפונים ניידים לבית המעצר. בתום בדיקה במרפאת בית המעצר הוחלט לפנותו לבדיקה מקיפה בבית החולים ברזילי באשקלון. מספר שעות לאחר מכן, איתר קצין הביטחון של בית החולים 2 חבילות חשודות בתא שירותים באחד ממכוני ההדמיה בבית החולים.

קצין המבצעים של בית המעצר חבר לקצין הביטחון של בית החולים כדי לבדוק את תכולת החבילות. בתוכן נמצאו 2 מכשירי טלפון נייד תקניים, 13 לוחות פלאפון, 17 כרטיסי סים ו-5 ראשים של מטען לפלאפון. בדיקת צילומי האבטחה הובילה את אנשי הביטחון לאזרח, שנראה שותל את האמצעים במקום. האזרח, תושב מזרח ירושלים, נתפס על ידי המשטרה וצוות האבטחה של בית החולים, עוכב והובא להמשך חקירה במשטרת אשקלון.

ניסיון ההברחה המתוחכם של הטלפונים הניידים לבית המעצר עורר את חשד מפקדיו, כי תיאום נתיב ההברחה נעשה באמצעות טלפון נייד שנמצא בתוך המתחם. בלשי יחידת 'דרור' של חטיבת המודיעין בשירות בתי הסוהר, בשיתוף סוהרי בית המעצר, ערכו בו חיפוש יסודי. במהלך החיפוש איתר אחד הבלשים חבילת פיתות "תמימה", בתוכה הוסלק טלפון נייד מסוג 'סרסור', כשהוא מחובר למקלדת וכרטיס סים.

במקביל לתפיסת הטלפון הסלולרי וחסימת נתיב ההברחה, הוארך היום מעצרו של האזרח החשוד בהסלקת הטלפונים בבית החולים, מתוך כוונה שהם יועברו לאסירים ביטחוניים בתוך הכלא.

משירות בתי הסוהר נמסר, כי הוא "ימשיך להילחם בנתיבי ההברחה לתוך בתי הסוהר, על מנת למנוע הכוונת פעילות חבלנית מתוך מתקני הכליאה ולהגנה על ביטחון תושבי המדינה".

(סרטון: דוברות שב"ס)

תגיות:פלאפוניםשב"סהברחה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה