חדשות בארץ

"שומרים על ביבי": ש"ס השיקה את הקמפיין לכנסת ה- 23

קמפיין החוצות שהעלתה ש"ס, במסגרת מסע הבחירות שלה, כולל חידוד של תמיכתה הנחרצת בראש הממשלה בנימין נתניהו והצבה בראש סדר היום של ערך 'המדינה היהודית': "ש"ס לא מסתתרת, ואומרת בגלוי: אנו רוצים 'מדינה יהודית', ברוח מורשתו של מייסד תנועת ש''ס, מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל"

קמפיין ש"ס (צילום: דוברות)קמפיין ש"ס (צילום: דוברות)
אא

ש"ס פתחה הערב (רביעי) את מסע הבחירות שלה לכנסת ה- 23, עם קמפיין חוצות שכותרתו "אל תירא ישראל – שומרים על ביבי, מצביעים ש"ס".

במוקד הקמפיין שני מסרים מרכזיים: הראשון, חידוד תמיכתה הנחרצת של ש"ס בראש הממשלה בנימין נתניהו; והשני, המאבק למען מדינה יהודית, ברוח מורשתו של הרב עובדיה יוסף זצ"ל.

בש"ס הדגישו, כי כמפלגה "שיזמה את בלוק הימין", שילוב השיר הידוע "אל תירא ישראל" בססמת הבחירות נועד לבטא "חיזוק והזדהות למסע הרדיפה שעובר ראש הממשלה, והמחויבות של ש"ס לשמור ולחזק אותו".

"ש"ס מציבה בראש סדר היום את הערך 'מדינה יהודית', אל מול הניסיונות של ליברמן ולפיד להפוך את ישראל למדינה ככל העמים", נאמר עוד בהודעה. "בשונה משאר המפלגות, ש''ס לא מסתתרת, ואומרת בגלוי: אנו רוצים 'מדינה יהודית', ברוח מורשתו של מייסד תנועת ש''ס, מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל".

בשעות הבוקר הודיע יו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי, כי מפלגתו תתמוך בחוק ובכל החלטה ויוזמה להחלת הריבונות הישראלית בבקעת הירדן ובהתיישבות ביהודה ושומרון. "זו נחלת אבותינו שהובטחה לעם ישראל מדורי דורות", אמר. "נמשיך לפעול בכל כוחנו לביסוס אחיזתנו בארץ ישראל ולחיזוק ההתיישבות היהודית בבקעה וביהודה ושומרון".

דרעי ציין, כי "נוצרה כעת הזדמנות היסטורית. ש"ס תתמוך ביוזמה של ראש הממשלה בנימין נתניהו להחלת הריבונות, וקוראת לכל המפלגות להצטרף למהלך, בכדי להבטיח הסכמה לאומית רחבה שתעביר מסר לעולם כי עם ישראל מאוחד בסוגיה החשובה הזו".

תגיות:ש"סבחירות 2020

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה