מעניין

בשורות בצרורות: יומיים אחרי שזכו בלוטו, ההורים גילו שבנם הבריא כליל מסרטן

יומיים לאחר שזכו בסכום אגדי בלוטו, קיבלו הוריו של איוואן מאנגליה בשורה טובה נוספת: הטיפול הכימותרפי עזר, והסרטן נעלם מגופו של איוואן כלא היה

הצ'ק השמן שקיבלו בני הזוג בלוטו. בעיגול: בנם איוואן, שנרפא מהסרטןהצ'ק השמן שקיבלו בני הזוג בלוטו. בעיגול: בנם איוואן, שנרפא מהסרטן
אא

כולנו חולמים לזכות בסכום נכבד בלוטו, אך מהי זכייה בכסף - רב ככל שיהיה, לעומת זכייה בחיים עצמם? זה אולי אחד הסיפורים הכי מדהימים ששמענו עליהם אי פעם: כשג'ון ואליסון מקדונל'ד ממחוז דוראם שבאנגליה, זכו לפני כחודשיים בסכום אגדי של 2 מיליון פאונד (שהם שווי ערך ל2.6 מיליון דולר) בהגרלת הלוטו, הם לא האמינו שמזלם שפר עליהם עד כדי כך. 

"בדקתי את הטופס שלי בזמן שהייתי בהפסקה בעבודה", משחזר ג'ון בראיון ל-BBC. "חשבתי שאולי קלעתי בול עם שני מספרים מקסימום, אך כשראיתי שקלעתי בול בשישה מספרים, הרגליים שלי התחילו לרעוד". 

אלא שהשמחה על הסכום הענק שנפל בחלקם, הייתה כאין וכאפס לעומת השמחה שפקדה אותם יומיים בלבד לאחר הזכייה הגדולה. "בננו איוואן בן ה-15 חלה בסרטן לימפומה לפני כשנה, ועבר סדרה ארוכה וכאובה של טיפולי כימותרפיה. כשהגענו איתו לבית החולים לבדיקה השגרתית באותו יום, הכל היה נראה רגיל. לא חשבנו שאנחנו הולכים לקבל בשורה טובה נוספת", משחזרים הוריו. 

הבשורה הטובה הודיעה להם כי הגרורות המסוכנות שבגופו של בנם נעלמו, וכעת הוא אדם בריא. "אליסון ואני מעולם לא האמנו שזה יקרה לנו, שנהפוך לאנשים מאושרים בתוך שלושה ימים", מסביר ג'ון בחיוך שלא סר מעל פניו. 

"איזו התחלה לשנת 2020. מה יכולנו עוד לבקש?", סיכמה אליסון. 

מאנגלית: שירה דאבוש (כהן)

תגיות:לוטובשורהסרטןמעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה