חדשות בארץ

תקרית בגבול עזה: צה"ל חיסל שלושה מחבלים

מדובר צה"ל נמסר כי חיילים זיהו שלושה חשודים שחצו את גדר המערכת בדרום רצועת עזה ונכנסו לאזור מיוער במרחב הגבול. לוחמי צה"ל שקפצו לנקודה, כיתרו את המרחב והחלו בסריקות אחר החשודים, שהשליכו מטען או רימון לעבר הלוחמים. בשל אירועים דומים, בצה"ל חוששים כי התקרית החריגה תוביל את ארגוני הטרור ברצועה לשגר רקטות במהלך הלילה

תצפיות צה"ל (צילום: פלאש 90)תצפיות צה"ל (צילום: פלאש 90)
אא

לוחמי צה"ל חיסלו הערב (שלישי) שלושה חשודים פלסטינים, שחצו את הגדר מרצועת עזה וחדרו כמה מאות מטרים לתוך שטח ישראל והשליכו "מטען או רימון" לעבר הכוחות. לפי דובר צה"ל, השלושה חצו את גדר המערכת סמוך לקיבוץ כיסופים, אז נפתחה לעברם אש שבעקבותיה "זוהתה פגיעה". בשל אירועים דומים, בצה"ל חוששים כי התקרית החריגה תוביל את ארגוני הטרור ברצועה לשגר רקטות במהלך הלילה.

מדובר צה"ל נמסר כי חיילים "זיהו שלושה חשודים שחצו את גדר המערכת בדרום רצועת עזה ונכנסו לאזור מיוער במרחב הגבול. לוחמי צה"ל שקפצו לנקודה, כיתרו את המרחב והחלו בסריקות אחר החשודים, שהשליכו מטען או רימון לעבר הלוחמים. הלוחמים פתחו באש לעבר החשודים, זוהתה פגיעה. לא נשקפה סכנה ליישובים".

האירוע מגיע כיממה לאחר שאותר צרור בלונים, המחובר למטען צינור מאולתר, בשטח פתוח סמוך למושב מסילת ציון שעל יד בית שמש. כוחות משטרה שהוזעקו למקום חסמו את הזירה, וחבלנים ניטרלו את המטען. בתחילת השבוע שוגר בלון נפץ מרצועת עזה, והתפוצץ מעל בית בעיר שדרות. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. בשבת אותר צרור בלונים בגן שעשועים ציבורי בעיר. חבלני המשטרה נטרלו את המטען, ולא היו נפגעים.

ביום שישי נחת בלון נפץ, אליו חובר מטען צינור מאולתר, בחוף באשדוד, ונוטרל על ידי חבלני משטרה, ללא נזק וללא נפגעים. ביום חמישי אותר צרור בלונים בשטח פתוח במועצה האזורית שדות נגב שבעוטף עזה, ועם הגעת החבלנים למקום התפוצץ מטען חבלה שחובר אליהם. בעקבות שיגור הבלונים, חיל האוויר תקף ברצועה.

תגיות:גדר המערכתצה"לעזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה