חדשות בארץ

בן גביר הודיע: "למרות הלחצים – רצים עד הסוף"

במסיבת עיתונאים בירושלים תקף יו"ר עוצמה יהודית את מחנה הימין, אותם האשים כי הם "רק רוצים להשתמש בנו". לדבריו, "מדברים על גוש ימין אבל למעשה אף אחד לא רוצה אותנו, רוצים להשתמש ולזרוק, רוצים את הקולות של עוצמה יהודית אבל לא באמת רוצים אותנו"

בן גביר, הערב (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)בן גביר, הערב (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, הודיע הערב (שני) כי מפלגתו תרוץ בבחירות לכנסת ה-23. בהצהרה לתקשורת סיפר בן גביר על הלחצים שהופעלו עליו מצד הליכוד לפרוש מהתמודדות בבחירות, במסגרתם הציגו לו "גורמים בקואליציה" שורת הצעות "שהיו מסדרות אותי למשך שנים רבות". בדבריו התייחס לדיווח אמש בחדשות 12, לפיו בליכוד ובמפלגות החרדיות גיבשו עסקה לפרישתו, בתמורה למשרת שר בממשלה הבאה. "במשרד הממשלה הכחישו את הפרסום להצעה להיות שר, אבל הם יודעים טוב מאוד מי הציעו לי להיות שר מטעם המפלגות החרדיות. הציעו לי תפקידים בקק"ל, בהסתדרות הציונית העולמית, בלשכת עורכי הדין ואפילו תפקיד שגריר", טען בן גביר.

במסיבת עיתונאים בירושלים תקף יו"ר עוצמה יהודית את מחנה הימין, אותם האשים כי הם "רק רוצים להשתמש בנו". לדבריו, "מדברים על גוש ימין אבל למעשה אף אחד לא רוצה אותנו, רוצים להשתמש ולזרוק, רוצים את הקולות של עוצמה יהודית אבל לא באמת רוצים אותנו". עוד אמר בן גביר כי לאחר החלטתו לרוץ עד הסוף, חרף העובדה כי מפלגתו רחוקה מאחוז החסימה, "עכשיו יודעים שאנחנו אנשי האמת. לא פסלו רק אותי, אלא גם את 84 אלף הקולות של עוצמה יהודית".

נתניהונתניהו

הוא הוסיף: "מזכירות עוצמה יהודית החליטה שאנחנו רצים עד הסוף, רצים כדי לנצח, רצים כדי להציל את המדינה, רצים בשביל הילדים של כולנו". לדבריו, "אף אחד לא הציע לי לבטל את הפרוטקשן לחמאס. אף אחד לא הציע לי להפסיק לפנות מאחזים בשטחי ארץ ישראל. אף אחד לא הציע לי להפסיק עם ההסדרה מול האויב. אף אחד לא הציע לי לפסול את כל הרשימה המשותפת. אף אחד לא הציע לי לדאוג לחלשים, לנהגי המוניות, לאבות הגרושים. לערכים של מורשת ישראל או להורדת מיסים. את הדברים האלה לא הציעו לי".

בנט בעת הגשת הרשימותבנט בעת הגשת הרשימות

שבועיים קודם הגשת הרשימות לוועדת הבחירות המרכזית, סיכם בן גביר עם יו"ר הבית היהודי, הרב רפי פרץ, על ריצה משותפת. אולם, בשל לחצים כבדים שהופעלו מצד אנשי נתניהו על פרץ, הוא נאלץ להפר את ההסכם עם עוצמה יהודית וחבר לימין החדש ולאיחוד הלאומי. בן גביר הגיב במתקפה חריפה על הרב פרץ, נפתלי בנט, איילת שקד ובצלאל סמוטריץ': "הפוליטיקה של הציונות הדתית הגיעה לשפל המדרגה", אמר בהצהרה בכנסת. "לצערי, מי שמתקרא שר חינוך בגד בי, ותקע בי וב- 84 אלף מצביעים סכין בגב. וזה לא רק הוא – כל הפוליטיקאים של הציונות הדתית היו במעל".

תגיות:איתמר בן גבירעוצמה יהודיתבחירות 2020

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה