חדשות מדע וטכנולוגיה

יש לכם ויזה ומאסטרקארד? בקרוב תשלמו באמצעות סריקת היד שלכם

יש לכם ויזה או מאסטרקארד? שיתוף פעולה בין ענקית הקמעונאות 'אמזון' לבין חברות האשראי הללו - יאפשרו ללקוחותיהם תוך שנה בלבד, לשלם בבתי קפה ורשתות מזון מהיר, באמצעות סריקת כף היד

אא

יש לכם ויזה או מאסטרקארד? שיתוף פעולה בין ענקית הקמעונאות 'אמזון' לבין חברות האשראי הללו - יאפשרו ללקוחותיהם תוך שנה בלבד, לשלם בבתי קפה ורשתות מזון מהיר באמצעות סריקת כף היד. 

את היוזמה הברוכה בודקת אמזון מזה מספר חודשים, ברשת החנויות ללא קופות שלה, בשם 'אמזון גו'. "תשלום ביומטרי", כך נקרא השירות שאמור להקל על חיינו בצורה בלתי ניתנת לתיאור, יחסוך מאיתנו את התשלום באמצעות הטלפון או כרטיס האשראי ויבצע עבורנו את פעולת התשלום בפחות משנייה אחת (!).

איך זה עובד?

באמצעות סריקה של כף היד המשוייכת לכרטיס האשראי. נתוני כף היד יעברו במסוף מיוחד של מידע שמזהה טביעות יד בצורה ממוחשבת. לדברי נציגי אמזון מדובר בשיטה שבעתיד תייעל את העבודה ותחסוך תורים בלתי נגמרים בבתי קפה ובעסקים אחרים, של לקוחות שמחכים לשלם. 

המידע יועבר ישירות למסוף הסריקה של אמזון, ולאחר שהמידע יעובד - התשלום יאושר. 

האם זוהי שיטה חדשה וראשונית? מסתבר שלא! ענקית המחשבים והטכנולוגיה 'אפל' אימצה את השיטה לפני שנים ספורות, והמציאה שעון חכם שקורא את רמות הסוכר בדם, באמצעות סריקה של פרק כף היד. טכנולוגיות נוספות ברחבי העולם התחברו לשיטה ומפעילות שעונים ובתים חכמים - כשהעיקרון הוא לצמצם עד כמה שניתן אינטראקציה פיזית. 

תגיות:תשלוםויזהביומטרי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה