חדשות בארץ

ליברמן נגד מירי רגב: "אני אומר ’שבוע טוב’ רק לבני אדם"

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, שעמד לצאת מריאיון באולפן חדשות 13, סירב להשיב על ברכתה של שרת התרבות מירי רגב, שנכנסה להתראיין אחריו: "אני עונה 'שבוע טוב' רק לבני אדם". רגב: "תגובה בוטה, פוגענית ומשפילה". שר הפנים אריה דרעי: "ליברמן, זו לא התנהגות של בן אדם"

ליברמן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)ליברמן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

תקרית מבישה אירעה הערב (מוצאי שבת) באולפן חדשות 13 בין יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, לשרת התרבות מירי רגב (הליכוד).

רגב נכנסה לאולפן כדי להתראיין לתוכניתה של איילון חסון, ובירכה את ליברמן – שהתראיין לפניה – ב"שבוע טוב ובשורות טובות". ליברמן, שעמד לצאת מהאולפן, סירב להגיב במחווה הדדית, ואמר: "אני עונה 'שבוע טוב' רק לבני אדם".

שרת התרבות הגיבה כי מדובר ב"אמירה נוראית". לאחר מכן כתבה בטוויטר: "הזדעזעתי מתגובתו הבוטה, הפוגענית והמשפילה של ליברמן כלפיי במהלך שידור חי. לאמירה השוביניסטית והמיזוגנית אין מקום. אפשר להיות חלוקים בדעות, אפשר לבקר, אבל לאיש אין את הזכות לנהוג בדרך הזו. לליברמן אין דרך ארץ ואין כבוד בסיסי בין בני אדם, ואין לי אלא לגנות התנהגות כזו. אבוי לנו אם זה האיש שרוצה להביא אחדות בעם ישראל".

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב בעוקצנות על התבטאותו של ליברמן, כשכתב בטוויטר: "שבוע טוב לשרה מירי רגב ולכל אזרחי ישראל". יו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי, הגיב אף הוא על התקרית: "לאחר שחבר הכנסת אלכס קושניר מישראל ביתנו הפגין שוביניסטיות אנטישמית נגד הנשים החרדיות והדתיות, הגיע הערב מנהיג מפלגתו אביגדור ליברמן, לאולפן של איילה חסון והטיח בשרה מירי רגב: 'אני עונה שבוע טוב רק לבני אדם'. ליברמן, זו לא התנהגות של בן אדם!".

תגיות:מירי רגבאביגדור ליברמןאריה דרעיבחירות 2020

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה