חדשות בעולם

קטלה עשרות אלפים: התרופה שמפחידה את טראמפ - נמכרת ברשתות החברתיות בארץ

דונלד טראמפ נלחם בכל כוחו כדי 'לנקות' ממדינתו את התרופה שהרגה עשרות אלפי אמריקאים שצרכו אותה. אז איך קורה שהיא נמכרת ברשתות החברתיות בארץ במחיר זעום ובצורה מפתה של 'מדבקות' ו'סוכריות'?

אא

דונלד טראמפ נלחם בכל כוחו כדי 'לנקות' ממדינתו את התרופה שהרגה עשרות אלפי אמריקאים שצרכו אותה.

כעת נחשף כי התרופה הכל כך מסוכנת, שאינה אלא סם ממשפחת האופיואידים בשם 'פנטניל', שעוצמתי פי מאה מהרואין ונחשב לאחד הקטלניים בעולם - נמכרת ברשתות החברתיות בישראל, תמורת סכום זעום. 

על פי דו"ח שפורסם בארה"ב בשנת 2017 עולה כי מי שאחראי לייצוא התרופה, שנמכרת במסווה של משכך כאבים - היא לא אחרת מאשר סין. הספרות הרפואית מגדירה אותו כמשכך כאבים עוצמתיים שבו משתמשים לצורך הרדמה כללית ולטשטוש בזמן ניתוח. 

ברשתות החברתיות בארץ, כאמור, מוכרים אותו גורמים שונים בסכום זעום של 100-150 ש"ח - למרות שדווח על שלושה צעירים שמתו אשתקד, כתוצאה ממנת יתר שלקחו ממנו. 

קבוצות אחדות מציעות את הסם למכירה בצורה של 'מדבקות פנטה', אחרות מוכרות סוכריות המכונות 'יחידת אקטיק מלכסנית בטעם פטל שמכילה פנטניל' ועוד. שתי הוריאציות מכילות ריכוזים גבוהים ביותר של הסם, שגורמים למוח להיכנס לסוג של התמכרות לתרופה. לדברי רופאים ורוקחים מרחבי העולם, הזרקה של החומר הזה לגוף יכולה לגרום תוך זמן קצר למוות.

תגיות:פחדסמיםתרופהטראמפ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה