חדשות בארץ

מהפכה בכפר סבא, לראשונה בישראל: הפלסטיק יוצא מהצהרונים. ומה יחליף אותו?

ראש העיר: "אנו העיר הראשונה שבה כל גני הילדים בעיר עברו לשימוש בכלים רב פעמיים, ואנחנו מאמינים כי גם בתחום בתי הספר תהיה העיר כפר סבא לראש החץ, אשר תוביל שינוי ותיתן פיתרון ישים כלכלי וסביבתי לנושא"

אא

מהפכה בכפר סבא, לראשונה בישראל: העירייה, בשיתוף עם חברת הסעדה בשם לאנצ'טיים - החליטה על הוצאת כלים חד פעמיים מפלסטיק מהצהרונים, במטרה למנוע ייצור כמויות אדירות של חומרים בלתי מתכלים.

המהלך המפתיע ייעשה אמנם בהדרגה, אך ראש העירייה עילאי הרסגור-הנדין, מקווה כי תוך זמן קצר יחברו גם רשויות נוספות אל היוזמה המבורכת, ויחלקו אף הם ערכות כלים רב פעמיים שבהם ישתמשו ילדי הצהרונים בבתי הספר.

את הערכות המיוחדות יקחו הילדים לבתיהם, ויחזירו אותם בחזרה לאחר השטיפה. "מהלך זה, המתבצע לראשונה בישראל בהיקף כה גדול - יוכנס בהדרגה לצהרונים בבתי הספר, תוך בחינת יישומו ומתן מענה לצרכים שיעלו", כך אומר סגן ראש העירייה עילאי הרסגור-הנדין, לאתר 'צומת השרון - כפר סבא'. 

לדברי ראש העירייה רפי סער, צעד זה נועד להנחיל את ערכי הסביבה והקיימות ולמנוע יצירת כמויות גדולות של חומרים בלתי מתכלים. "עיריית כפר סבא מייחסת חשיבות רבה לכל נושא הקיימות ושמירה על איכות הסביבה. אנו העיר הראשונה שבה כל גני הילדים בעיר עברו לשימוש בכלים רב פעמיים, ואנחנו מאמינים כי גם בתחום בתי הספר תהיה העיר כפר סבא לראש החץ, אשר תוביל שינוי ותיתן פיתרון ישים כלכלי וסביבתי לנושא".

תגיות:מהפכהפלסטיקצהרונים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה