בריאות ותזונה

סובלים מחרדות? זה מה שיקרה לכם אם תמרחו שמן לוונדר בכל יום, למשך שבועיים

חוקרים מאוניברסיטת וינה, אוסטריה, פרסמו מחקר מעניין על השפעותיו של שמן המופק מפרחי הלוונדר, על חרדות וכאבי ראש כרוניים שנגרמים כתוצאה מהן. אז איך משתמשים בשמן הלוונדר, ואיפה ניתן להשיג אותו?

אא

סובלים ממיגרנות וסחרחורות ועוד לא שמעתם על נפלאות הלוונדר?

חוקרים מאוניברסיטת וינה, אוסטריה, פרסמו מחקר מעניין על השפעותיו של שמן המופק מפרחי הלוונדר, ומסתבר שיש כאן תוצאות מרחיקות לכת על כאבי ראש כרוניים וסחרחורות, שנובעים מחרדות.  

לדברי החוקרים - ממחלקת הפסיכיאטריה והפסיכותרפיה באוניברסיטה הרפואית בוינה, שמן הלוונדר (שבאנגלית קיבל את השם Silexan) - הוא בעל תכונות אנטי-דלקתיות, אנטי-בקטריאליות ואנטי דכאוניות. 

מחקר זהה התפרסם גם במכון הבריאות הלאומי של הספרייה הלאומית לרפואה בארה"ב (באנגלית: US National Library of Medicine National Institutes of Health) - שם נכתב כי הסילקסאן נבחן במחקרים קליניים שבחנו את השפעתו על חרדות, ונמצא כי בין היתר הוא משפיע גם על נדודי שינה וכאבי ראש שנובעים מחרדות. 

במסגרת המחקר נבדקו 221 מבוגרים הסובלים מהפרעות חרדה שונות, שצרכו 80 מ"ג ביום של תכשיר שמן לוונדר (לבנדולה) או פלצבו למשך שבועיים.  החוקרים בדקו את השפעות הסילקסאן על חולים עם חרדת תת-תפקוד והפרעת חרדה כללית (GAD) וגילו כי ההשפעות החיוביות של הסילקסאן פעל עליהם לטובה כבר אחרי שבועיים של שימוש, זאת מבלי להשאיר עקבות של תופעות לוואי או אינטראקציות תרופתיות שונות. 

אז איך משתמשים בשמן הלוונדר, ואיפה ניתן להשיג אותו?

שמן הלוונדר משווק ברשתות הפארם ובתי הטבע המובחרים בארץ, אך הוא אינו מתאים לשימוש בילדים ותינוקות, בשל ריכוז גבוה של חומר בשם קמפור, שהוא מכיל בתוכו. 

אופן השימוש בשמן הלוונדר להרגעת חרדות ומיגרנות:

ערבבו 3 טיפות שמן לוונדר עם 60 מ"ל שמן שקדים, ועסו את הרקות שלכם בתנועות סיבוביות. חזרו על הפעולה בכל יום למשך שבועיים, והתחושה הטובה לא תאחר להגיע. 

תגיות:כאבי ראשבריאותלימונדהלוונדר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה