חדשות בארץ

לאחר שהביס את סער: נתניהו קורא לאחדות מפלגתית; גנץ תוקף את הליכוד

עם פרסום התוצאות הלילה מיהר סער להתייצב מאחורי נתניהו ולהודות בהפסדו. "ההתמודדות הייתה חשובה מאין כמותה לליכוד ולאופיו הדמוקרטי". נתניהו: "קיבלתי אתמול מנדט מחודש ועצום מהליכוד". נתניהו גבר על ח"כ גדעון סער עם 72.5% מקולות המצביעים, ויוביל את רשימת הליכוד גם בבחירות לכנסת ה-23 שייערכו במרץ

נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

לאחר שניצח הלילה (שישי) ברוב מובהק את מחנה המתנגדים לכהונתו בראשות הליכוד, ראש הממשלה בנימין נתניהו קרא היום לאחדות מפלגתית לקראת הבחירות במרץ. "עכשיו הזמן להתאחד כדי להביא ניצחון סוחף לליכוד ולי בבחירות", אמר נתניהו לאחר שנודע כי גבר על ח"כ גדעון סער עם 72.5% מקולות המצביעים, ויוביל את רשימת הליכוד גם בבחירות לכנסת ה-23. "ההכרעה הסופית והסוחפת בפריימריז הייתה הבעת עצומה בדרכי, בדרכנו. אמש הוכחנו שאנחנו יכולים לנצח בגדול, ואנחנו ננצח בגדול בגלל ההישגים המופלאים שעוד נביא למדינת ישראל".

עם פרסום התוצאות הלילה מיהר סער להתייצב מאחורי נתניהו ולהודות בהפסדו. "ההתמודדות הייתה חשובה מאין כמותה לליכוד ולאופיו הדמוקרטי", כתב סער, והוסיף: "כשאני משוכנע שהצדק איתי - אין לי כל קושי להיות במיעוט. אני יודע כיצד החיים והימים משנים פרספקטיבה על אירועים ומהלכים. אני מקבל ומכבד את הכרעת הרוב, זה לא סותר את זה שאני יודע שעשינו את הדבר הנכון".

בנאום ניצחון שנשא באיירפורט סיטי, הודה נתניהו לפעילים ולאנשי הליכוד הבכירים, לשר החוץ ישראל כץ ולשרת התרבות והספורט מירי רגב שעמדו בראש מטה הקמפיין. "קיבלתי אתמול מנדט מחודש ועצום מהליכוד", אמר נתניהו. ראש הממשלה הוסיף כי "זהו ניצחון כביר כי גברנו על מזג האוויר שלא הכניע את מתפקדי הליכוד. התגברנו על סקרים ופייק ניוז שכבר עכשיו מנסים לגמד את הניצחון. כמעט כל התקשורת התגייסה נגדי גם בהתמודדות זו".

יו"ר כחול לבן בני גנץ תקף את נתניהו והליכוד – אותה כינה "מפלגת נתניהו", על שאנשיה בחרו במנהיג המואשם בפלילים. "כפי שזה נראה, את הליכוד ימשיך להוביל הנאשם נתניהו שהוביל את מדינת ישראל בדרך השחיתות", אמר גנץ. "התנועה של ז'בוטינסקי ובגין, שדיברו על עליונות המשפט, בחרה במנהיג עם שלושה כתבי אישום, שמבקש למוטט את שלטון החוק ולהשיג לעצמו חסינות אישית במקום לעסוק במה שחשוב לאזרחי ישראל".

גנץ הוסיף כי "הבחירות האלו מחייבות אותנו להציב תמונת מראה למפלגת נתניהו ולבחור באחדות, ממלכתיות ופיוס פנימי. מדינת ישראל צריכה לצאת לדרך חדשה ולשם כך כחול לבן צריכה להשיג בבחירות הקרובות הכרעה ברורה שתחלץ אותנו מהפלונטר הפוליטי ומדרך השחיתות שבה המדינה מתנהלת".

גם ח"כ משה יעלון תקף את הבחירה בנתניהו, ואמר כי "בליכוד קברו היום, סופית, את חזונם של ז'בוטינסקי ובגין. היכן התנועה המפוארת שהתהדרה בטוהר מידות, בדמוקרטיה, שגם מנהיגיה אינם מעל החוק, מול מפלגה שהמליכה הלילה נאשם בפלילים? אוי לבושה".

תגיות:גדעון סערהליכודבנימין נתניהובחירות 2020

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה