חדשות בארץ

סער עתר לבית הדין של הליכוד: דורש להציב מצלמות בקלפיות הפריימריז

המטה של חבר הכנסת גדעון סער עתר לבית הדין של הליכוד, בדרישה לאפשר למשקיפים בפריימריז להציב מצלמות בקלפיות: "יגשים את הערך העליון של טוהר הבחירות"

סער, אמש (צילום: גילי יערי, פלאש 90)סער, אמש (צילום: גילי יערי, פלאש 90)
אא

מטה הפריימריז של חבר הכנסת גדעון סער עתר הבוקר (שני) לבית הדין של הליכוד, בדרישה לאפשר הצבת מצלמות בקלפיות של הבחירות המקדימות לראשות התנועה, וזאת על מנת למנוע זיופים.

ועדת הבחירות של הליכוד דחתה אתמול את בקשתו של סער לאפשר למשקיפים מטעם המועמדים להציב מצלמות בקלפיות בפריימריז, שייערכו ביום חמישי הבא. בעתירתו טוען סער, כי עמדה זו מנוגדת לעמדה שהציג הליכוד לפני הבחירות האחרונות לכנסת, כאשר דרש להציב מצלמות בקלפיות.

בנוסף להצבת המצלמות, מבקש סער לאפשר צילום באמצעות הטלפון הנייד במהלך שעות ההצבעה וספירת הקולות שלאחריה. לדבריו, מדובר בצעד ש"יגשים את הערך העליון של טוהר הבחירות ויבטיח בחירות הוגנות, נקיות ודמוקרטיות, תוך שמירה על זכות חשאיות ההצבעה".

בחדשות 12 דווח אמש, כי אלפי מתפקדים של הליכוד הוצאו בחודשים האחרונים מספר הבוחרים של הליכוד. רבים מהמתפקדים שנמחקו מזוהים עם קבוצת "הליכודניקים החדשים", שחבריה תומכים בסער.

חברת הכנסת מיכל שיר, התומכת בסער, אמרה הבוקר כי בין המתפקדים שנגרעו מספר הבוחרים נמצאים לא רק "ליכודניקים חדשים", אלא גם "אנשי תנועה ותיקים שהתבטאו בעד גדעון סער ונגד נתניהו בפריימריז". בריאיון לגלי צה"ל, טענה שיר כי מדובר ב"תופעה, שהיא הרבה מעבר למשהו שניתן לפטור אותו כלאחר יד ולהגיד שלא מדובר בליכודניקים". היא העריכה כי מדובר ב"מאות רבות, אם לא אלפים".

ראש מטה הפריימריז של סער, חבר הכנסת יואב קיש, כתב הבוקר בטוויטר: "קיבלנו אתמול את ספר הבוחרים. בעיות קשות, שאני מקווה שמקורן בטעות ולא ביד מכוונת. ייבדק בבית הדין של התנועה. אנחנו ננצח".

סער השיק אמש באופן רשמי את הקמפיין שלו לראשות הליכוד. בנאומו בכנס באור יהודה, בו השתתפו מאות פעילים ותומכים, אמר סער כי אינו מתחרט על תמיכתו בעבר בנתניהו, אותו הגדיר כאחד "מגדולי מנהיגי הליכוד ומדינת ישראל, ומראשי הממשלה החשובים ביותר". לדבריו, "נתניהו הביא אותנו ארבע פעמים לשלטון, אבל האמת הכואבת והעצובה היא שנתניהו חסום – הכתובת על הקיר, לא תהיה פעם חמישית. חייבים לחולל בשבוע הבא שינוי בהנהגת הליכוד. הבחירה פשוטה: בחירה בי תבטיח את שלטון הליכוד והקמת ממשלת חדשה בראשותנו, בחירה בנתניהו היא בחירה ביו"ר האופוזיציה הבא".

תגיות:גדעון סערפריימריזהליכודבחירות 2020

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה