חדשות בארץ

סער: "נתניהו חסום – בחירה בו היא בחירה ביו"ר האופוזיציה הבא"

בכנס השקת הקמפיין שלו לראשות הליכוד, אמר חבר הכנסת גדעון סער כי ראש הממשלה בנימין נתניהו לא יוכל להרכיב ממשלה לאחר הבחירות: "אם לא נחולל שינוי – אנחנו קרובים מאוד לממשלת שמאל"

סער, הערב (צילום: גילי יערי, פלאש 90)סער, הערב (צילום: גילי יערי, פלאש 90)
אא

חבר הכנסת גדעון סער השיק הערב (שני), בכנס באור יהודה, את הקמפיין שלו לראשות הליכוד, בפריימריז שייערכו ביום חמישי הבא. לכנס, בו השתתפו מאות פעילים ותומכים של סער, הגיעו חברי הכנסת יואב קיש, מיכל שיר, שרן השכל ואתי עטיה, שהודיעו על תמיכתם בו. גם יו"ר מרכז הליכוד, חיים כץ, הנחשב לאחד הפוקדים הגדולים של הליכוד, הגיע לכנס, על אף שעדיין לא הודיע רשמית על תמיכתו בסער.

"בנימין נתניהו הוא אחד המנהיגים הגדולים ביותר של מדינת ישראל, ואחד מראשי הממשלה החשובים ביותר שהיו כאן", אמר סער בנאומו. "אין אדם אחר בפוליטיקה שעשיתי עבורו יותר מאשר עשיתי עבור בנימין נתניהו, ואני לא מתחרט על כך ולעולם לא אתחרט על כך. כי נתניהו הוא מגדולי מנהיגי הליכוד ומדינת ישראל, ומראשי הממשלה החשובים ביותר שהיו לנו. נתניהו הצית בלב העם את רוח המכבים הנושנה, נאבק בהסכמי אוסלו והביא לישראל במהלך השנים הישגים מדיניים גדולים. את האמת הזאת לא שכחתי, גם כשהוא פגע בי, גם כשרדף אותי, גם כשגמל לי רעה תחת טובה. כי תמיד השתדלתי להתמקד בטובת התנועה ובטובת המדינה".

"נתניהו הביא אותנו ארבע פעמים לשלטון", הוסיף בכיר הליכוד, "אבל האמת הכואבת והעצובה היא שנתניהו חסום – הכתובת על הקיר, לא תהיה פעם חמישית. לליכוד, למחנה הלאומי ולדרכו יש רוב אדיר בעם, גם בכנסת, אבל הרוב הזה מצטמק, לא משום שאזרחי ישראל מפנים עורף להשקפות שלנו. באפריל היינו 60 מנדטים, בספטמבר ירדנו ל- 55, ואנחנו רואים שאנו ממשיכים לרדת. אם לא נחולל שינוי – אנחנו קרובים מאוד לממשלת שמאל. אני מכבד גם יריבים פוליטיים, אבל זו תהיה ממשלה שתסכן את ארץ ישראל ואת ההישגים הגדולים שלנו, שלחלק גדול מהם אחראי נתניהו".

"לאחר שכבר איבדנו את הרוב בכנסת לראשונה מזה עשור, לאחר שלא הצלחנו פעמיים להקים ממשלה לראשונה מזה למעלה מעשור, אני שואל ברגע האחרון והקריטי: האם נתניהו – עם כל התמיכה שלנו, עם כל הרצון הטוב – יוכל להביא קולות שעזבו לכחול לבן ולישראל ביתנו, ולהחזיר את מצביעי כולנו שלא חזרו? האם נתניהו יוכל להגדיל את המחנה ולהקים ממשלה אחרי הבחירות השלישיות ב- 2 מרץ? איך? אם אנחנו יודעים היטב מה התשובות לשאלות האלה, המסקנה ברורה: חייבים לחולל בשבוע הבא שינוי בהנהגת הליכוד. בכחול לבן מייחלים שלא נעשה שינוי. הבחירה פשוטה: בחירה בי תבטיח את שלטון הליכוד והקמת ממשלת חדשה בראשותנו, בחירה בנתניהו היא בחירה ביו"ר האופוזיציה הבא", הצהיר סער.

מוקדם יותר היום, חזר סער וקרא לנתניהו להגיע לעימות מולו. "אדוני ראש הממשלה, הפריימריז אינם עלינו, המתמודדים", אמר בסרטון שפרסם ברשת. "הם על עם ישראל. על האזרחים אותם אנחנו משרתים. בוא ניפגש לעימות ונתווכח באופן דמוקרטי, באופן נקי. על כל נושאי המדיניות, על הבעיות החברתיות הקשות, על הביורוקרטיה, על נושאי הביטחון הלאומי. על הבעיות שיש במערכת המשפט – למה הן לא נפתרו עד עכשיו, ואיך ניתן לפתור אותן. אני מחכה לך, אדוני ראש הממשלה, בכל זמן ובכל מקום שתקבע, לעימות כמקובל בכל דמוקרטיה מערבית".

תגיות:גדעון סערפריימריזהליכודבחירות 2020

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה