חדשות בארץ

בני ברק מזועזעת: האב נפטר במהלך השבעה על בנו הפעוט

ארבעה ימים בלבד לאחר שקבר את בנו בן החצי שנה, הרב יצחק מאיר ויס התמוטט היום במהלך השבעה על בנו ונפטר כעבור זמן קצר. הוא התמוטט בביתו ברחוב בגנו בבני ברק, בעת שהמונים ניחמו אותו. לפי שעה טרם ברורה הסיבה למותו הפתאומי. אחד החובשים: "הטרגדיה היא שנהג האמבולנס - המתנדב שדיבר עם האבא לפני שהתמוטט - הוא אותו אדם שביצע החייאה על התינוק בשבוע שעבר". חבריו סופדים: "טרגדיה גדולה של איש חסד. הוא עבר ייסורים רבים כדי להיות אבא, ואחרי שבנו נולד הוא אמר לכולם שהוא מאושר"

הרב יצחק מאיר וייס ובנו התינוק הרב יצחק מאיר וייס ובנו התינוק
אא

ארבעה ימים בלבד לאחר שאיבד את בנו בן החצי שנה, הרב יצחק מאיר ויס, אברך כבן 31, התמוטט היום (ראשון) במהלך השבעה על בנו ונפטר כעבור זמן קצר.

לפי שעה טרם ברורה הסיבה למותו הפתאומי. עם זאת, אחד מחבריו סיפר כי "הוא איבד את שמחת החיים שלו" בשל מות בנו, וכי המנוח אמר למקורביו ש"נשבר לו הלב מהמוות של הילד". לדבריו, "זאת טרגדיה גדולה של איש חסד. הוא עבר ייסורים רבים כדי להיות אבא, ואחרי שבנו נולד הוא אמר לכולם שהוא מאושר".

ראש סניף איחוד הצלה בני ברק, אפי פלדמן, מסר כי "הטרגדיה היא שנהג האמבולנס - המתנדב שדיבר עם האבא לפני שהתמוטט - הוא אותו אדם שביצע החייאה על התינוק בשבוע שעבר".

עוד אמר: "סמוך לשעה 14:00 קיבלנו קריאה במוקד איחוד הצלה על אירוע בבני ברק. צוות אמבולנס שמגיע למקום ממש בתוך זמן קצר מאוד פוגש באדון שלא חש בטוב. הוא התחיל לדבר איתם, והתמוטט תוך כדי שהם מדברים איתו.

"הצוות התחיל מיד בהחייאה, הצטרף פרדמיק של הארגון, כוננים נוספים, לאחר מכן גם ניידת טיפול נמרץ. לאחר שעה וחצי ארוכות מאוד של טיפול, הוחלט לפנות אותו תוך כדי טיפול לבית החולים תוך כדי שהוא מחובר למכשיר שמבצע עיסויים אוטומטיים. לצערנו, בבית החולים תל השומר נקבע מותו".

ויס, בוגר ישיבת מיר מודיעין עילית, סייע למטה הקמפיין של יהדות התורה בבחירות האחרונות. הוא התמוטט בביתו ברחוב בגנו בבני ברק, בעת שהמונים ניחמו אותו. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום ביצעו בו פעולות החייאה ממושכות, במהלכן פונה לבית החולים שיבא בתל השומר כשהוא מורדם ומונשם, שם נקבע מותו כעבור זמן קצר.

ביום חמישי האחרון אותר בנו של המנוח בבית המטפלת בעיר כשהוא מחוסר הכרה. צוותי רפואה פינו אותו במצב קשה לבית החולים מעייני הישועה, אך הרופאים נאלצו לקבוע את מותו. על פי הערכות גורמי הרפואה, הפעוט מת בשל מוות בעריסה, כשבמקביל נמשכת חקירת המשטרה סביב נסיבות האירוע. "ביצענו פעולות החייאה על הפעוט שאיבד את ההכרה בבית המטפלת. לאחר מכן, הוא פונה תוך כדי המשך פעולות החייאה לבית החולים מעייני הישועה. עקב אופי האירוע, פעלו במקום גם צוותי חוס"ן - היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה", סיפרו אהרון לרר ואבי וילמן, חובשים בארגון ההצלה.

תגיות:מוות בעריסהבני ברק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה