חדשות בארץ

רגב: "לסער אצה הדרך, הוא יפסיד בפריימריז"

שרת התרבות מירי רגב מתחה ביקורת נוקבת על חבר הכנסת גדעון סער, והאשימה כי הכרזתו על התמודדותו מול ראש הממשלה בנימין נתניהו משרתת את השמאל. סער אמר כי בכוונתו לנצח בפריימריז, אבל אם יפסיד – יכבד את ההכרעה הדמוקרטית ויתמוך בנתניהו

סער (צילום: יוסי זליגר, פלאש 90)סער (צילום: יוסי זליגר, פלאש 90)
אא

שרת התרבות מירי רגב (הליכוד) תקפה הבוקר (שלישי) בחריפות את עמיתה למפלגה, גדעון סער, שהכריז כי יתמודד בפריימריז מול ראש הממשלה בנימין נתניהו. "קריאתו של גדעון לראש הממשלה להתפטר – אנחנו לא רגילים לכך בליכוד", אמרה בראיון לרדיו גלי ישראל. "אצה לו הדרך מהר מדי, אם יהיו פריימריז – הוא יפסיד בפריימריז. הליכוד לא אוהב שמתנהגים כך, לא מדיחים ראש ממשלה בפועל".

"סער עובד היום בשירות השמאל. הוא מנוצל היום על ידי השמאל. במקום לחזק את הבית – הוא מחליש את הבית. כרגע הדבר היחיד שצריך לדבר עליו הוא איך לחזק את הליכוד ואת הימין. סער יודע היטב שברגע שנתניהו יפול – הימין יפול", הוסיפה רגב.

בתוך כך, סער אמר הבוקר כי בכוונתו לנצח בהתמודדות מול נתניהו על ראשות הליכוד, להוביל את מפלגתו לניצחון בבחירות ולהקים ממשלה אליה יוזמנו להצטרף כל המפלגות הציוניות. סער – שנאם בכנס של שדולת הפרלמנטרים מהעולם למען ישראל, שנערך  בירושלים – הבהיר, עם זאת, בתשובה לשאלה, כי אם יפסיד בפריימריז, יתמוך בבחירות הקרובות בנתניהו: "בכוונתי להתמודד כדי לנצח. תמיד צריך להתמודד במטרה לנצח, ולכבד את ההכרעה הדמוקרטית שמתקבלת".

כזכור, נתניהו הודיע אמש כי במידה ויוחלט על פיזור הכנסת ויתקיימו בחירות כלליות לכנסת ה- 23 – תיערך התמודדות על הנהגת הליכוד. בהודעה מטעמו נמסר כי "ראש הממשלה לא פועל נגד הפריימריז. אם יוחלט על בחירות כלליות – יהיו פריימריז לראשות הליכוד, וראש הממשלה נתניהו ינצח בגדול". סער מיהר לברך על ההודעה, וכתב בטוויטר: "הליכוד היא התנועה הפוליטית הגדולה בישראל, ולה מסורת דמוקרטית מפוארת. אנו נקיים מערכת בחירות חיובית, מכבדת ונקייה, בה אציג תוכניות ועמדות ברורות בכל תחומי המדיניות. חברי הליכוד יכריעו".

תגיות:גדעון סערמירי רגב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה