חדשות בארץ

נתניהו: אם נלך לבחירות כלליות – יתקיימו פריימריז לראשות הליכוד

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע, כי אינו מתנגד לקיום בחירות מקדימות לראשות הליכוד במידה ויוחלט על פיזור הכנסת, וטען כי "ינצח בגדול" בפריימריז. חבר הכנסת גדעון סער בירך על ההודעה: "חברי הליכוד יכריעו"

נתניהו (צילום: Marc Israel Sellem/POOL)נתניהו (צילום: Marc Israel Sellem/POOL)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע הערב (שני), כי במידה ויוחלט על פיזור הכנסת ויתקיימו בחירות כלליות לכנסת ה- 23 – תיערך התמודדות על הנהגת הליכוד. בהודעה מטעמו נמסר כי "ראש הממשלה לא פועל נגד הפריימריז. אם יוחלט על בחירות כלליות – יהיו פריימריז לראשות הליכוד, וראש הממשלה נתניהו ינצח בגדול".

חבר הכנסת גדעון סער, שהכריז על כוונתו להתמודד מול נתניהו, מיהר לברך על ההודעה. "מברך את ראש הממשלה נתניהו על הודעתו בדבר קיום פריימריז מוסכמים לראשות הליכוד", כתב בטוויטר. "הליכוד היא התנועה הפוליטית הגדולה בישראל, ולה מסורת דמוקרטית מפוארת. אנו נקיים מערכת בחירות חיובית, מכבדת ונקייה, בה אציג תוכניות ועמדות ברורות בכל תחומי המדיניות. חברי הליכוד יכריעו".

הודעתו של ראש הממשלה באה על רקע היוזמה בה החל חבר הכנסת דוד ביטן, להחתמת 20 אחוזים מחברי מרכז הליכוד על בקשה לכנס את המרכז כדי לבטל את הבחירות המקדימות לראשות התנועה, ולהחליט כי נתניהו ימשיך לכהן כיו"ר המפלגה ויישאר מועמדה לראשות הממשלה גם בבחירות לכנסת ה- 23. 

כזכור, מרכז הליכוד התכנס אמש ואישר את הצעתו של נתניהו לבטל את הפריימריז לרשימת הליכוד לכנסת, כך שרשימת המועמדים תהיה זהה לזו שהוצגה בבחירות הקודמות שנערכו בחודש ספטמבר. במהלך הכינוס – אליו הגיעו כמה מאות בלבד מתוך 3,700 חברי המרכז – אושרה גם הצעתו של ראש הממשלה לפעול בכנסת הבאה לקידום חקיקתו של החוק הנורבגי.

תגיות:גדעון סערפריימריזהליכודבנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה