סלבס בהתחזקות

מרגש: חודשיים לאחר שהביעה רצונה להינשא לבחור דתי - טהוניה רובל התארסה

חודשיים לאחר שהתראיינה בכלי התקשורת והביעה את רצונה להינשא לאדם דתי ("אני רוצה את בן הזוג שלי עם ציצית וכיפה") - זוכת 'האח הגדול' טהוניה רובל התארסה לאדריכל יניב בן משה, בשידוך שעשה הרב המשותף של השניים, הרב נתנאל שריקי מנתיבות

בעיגול: טהוניה רובל (צילום מתוך פייסבוק)בעיגול: טהוניה רובל (צילום מתוך פייסבוק)
אא

לפעמים חלומות מתגשמים: חודשיים לאחר שהתראיינה בכלי התקשורת והביעה את רצונה להינשא לאדם דתי ("אני רוצה את בן הזוג שלי עם ציצית וכיפה") - זוכת 'האח הגדול' טהוניה רובל התארסה לאדריכל יניב בן משה, בשידוך שעשה הרב המשותף של השניים, הרב נתנאל שריקי מנתיבות. 

אל הרב שריקי התקרבה טהוניה בשנים האחרונות, וכפי שהתבטאה עליו לאחרונה - "בשנתיים האחרונות הוא הפסיכולוג שלי. אני נוסעת אליו פעם בשבועיים לנתיבות, והוא מרים אותי. מספיק שהוא יגיד לי מילה אחת או שתיים והוא משנה לי את היום, וגם את השבועיים שבאים אחריו. זה אפילו לא משנה באיזה מצב אני מגיעה אליו, הוא תמיד יודע מה להגיד לי", כך אמרה בראיון ל'XNET'. 

כידוע, רובל מגיעה ממשפחה דתית, והוריה שומרי מצוות ושומרי שבת. היא עצמה 'ברחה' במשך שנים מהדת, אך בשנים האחרונות עשתה 'אחורה פנה', וחזרה בחזרה אל חיק היהדות. "אני מאוד מרוצה מאיך שזה עכשיו, אבל אני כן ארצה להתחזק עוד", היא מסכמת. "אני לא יודעת אם אחזור בתשובה, אבל הבטחתי לקדוש ברוך הוא שברגע שהוא יביא לי את זיווגי משורש נשמתי, אני אשים כיסוי ראש בשבת. אני לא יודעת לאן זה יתפתח, אבל זה עושה לי טוב". 

כתבות נוספות בנושא:

טהוניה רובל: "הקב"ה מכין לי את הבסט של הבסט של הבסט"

טהוניה רובל ממשיכה להתחזק: "את יום הולדתי חגגתי בקברי צדיקים"

טהוניה רובל מדברת על הטראומה הגדולה בחייה: "מודה לקב"ה על כל חלקיק וחלקיק"

טהוניה רובל: "בסוף אני אחזור בתשובה"

תגיות:אירוסיןטהוניהרובל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה