סלבס בהתחזקות

"רוצה להקים בית כשר עם יראת שמיים וילדים - כמה שהשם ירצה": טהוניה רובל מפתיעה

אחרי שנתיים שלמות שירדה מהכותרות, טהוניה רובל - שחקנית, ובקרוב עורכת דין מן המניין - חוזרת אליהם בשנית, עם כמה ציטוטים שאפילו אנחנו התלהבנו מהם. טהוניה על הזיווג שלה: "אני בטוחה שאקבל אותו בזמן המדויק בעבורי. הקב"ה מכין לי את הבסט של הבסט של הבסט"

אא

אחרי שנתיים שלמות שירדה מהכותרות, טהוניה רובל - שחקנית, ובקרוב עורכת דין מן המניין - חוזרת אליהם בשנית, עם כמה ציטוטים שאפילו אנחנו התלהבנו מהם. "אני נורא אוהבת לברך 'אשר יצר' אחרי השירותים", היא אומרת בראיון ליהודה נוריאל מ'ידיעות אחרונות', ומוסיפה כי זה כמה שנים שהיא מתחזקת באמונתה, משתדלת ללמוד תורה, נוסעת לקברות צדיקים, שומרת כשרות, שבת וחגים ומתפללת לקב"ה בכל בוקר. 

כשנשאלה מדוע היא מתחזקת בדת, השיבה רובל כי "זה המקום שנותן לי נחמה גדולה, ועושה אותי אדם יותר טוב. זה התחיל בנובמבר 2016, תקופה נורא קשה. פסיכיאטרים, פסיכולוגים, דיכאון... לא הייתי מסוגלת לקום מהמיטה, ולא יכולתי לעשות כלום. ואז, נקודת האור היחידה שלי שם הייתה הקב"ה".

כזכור, על התקופה הזו התבטאה ואמרה כי "היו שנתיים שבהן הייתי במנהרה חשוכה ועברתי הרבה דברים, עד שפתאום הצלחתי לראות את האור. יש הרגשה נעימה ומנחמת כשאתה מבין שהכל מהשם יתברך".

באותה תקופה החלה לנסוע לאומן ביחד עם חברים, ובהמשך הגיעה לשיעורי תורה שדיברו על החשיבות של ההודיה לקב"ה - על כל מה שהוא עושה בחיינו. השיעורים הללו דיברו אליה, והיא מצאה את עצמה פוקדת אותם כסדר. "התחלתי להודות על הרע, ואז להודות על הטוב ופתאום ראיתי ניסים. אתה יכול לצחוק, אבל אצלי זה עובד, אז אני ממשיכה עם זה. קוראת את ספר דברים כל שבת, את כל החוקים שלנו. גם בגלל שאומרים שמי שקורא את הספר בשלמותו כל שבת - השבוע שלו נפתח עם ניסים ונפלאות. כל השערים נפתחים לך, אני אומרת לך. זה באמת עובד. ואם לא קראתי שתי שבתות - אז נהיה שבוע ככה-ככה".

בתוך דבריה ציינה רובל כי היא מדברת עם הקב"ה "מלא, ועל הכל. לא מזמן הייתה תקופה לא משהו. אני נוסעת באמצע אבן גבירול, צורחת ובוכה: 'למה זה קורה לי, איך אני עוברת את זה?'. בצעקות. אנשים עצרו אותי בדאגה ושאלו אם הכל בסדר. עניתי 'הכל בסדר. אני מדברת עם אבא שלי'. חשבו שזה עם אבא בפלאפון".

בראיון אף חשפה רובל כי יש לה רב מנתיבות שמלווה אותה בדרכה, ועמו היא נפגשת בקביעות אחת לשבועיים. עם הרב שלה היא גם מתייעצת בנוגע לשידוכים - אליהם התחילה לצאת לאחרונה. "אני בטוחה שאקבל אותו בזמן המדויק בעבורי. הקב"ה מכין לי את הבסט של הבסט של הבסט, ובינתיים, אין אצלי סתם. כל מי שלא היה במקום של ילדים והקמת משפחה - קמתי וחתכתי. מחפשת להקים בית כשר עם יראת שמיים וילדים, כמה שהשם ירצה. אפילו 13 כמו להורים שלי".

כתבות נוספות בנושא:

טהוניה רובל ממשיכה להתחזק: "את יום הולדתי חגגתי בקברי צדיקים"

טהוניה רובל מדברת על הטראומה הגדולה בחייה: "מודה לקב"ה על כל חלקיק וחלקיק"

טהוניה רובל: "בסוף אני אחזור בתשובה"

תגיות:התחזקותשבתטהוניה רובל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה